Nirm Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=rUMILxECzIM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Genialt Likte den bedre enn originalen for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Den er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Fra "Marit Vollsæter - Med Ræven i fatle" ser jeg. Var forøvrig og så det live på Ole Bull teater i Bergen. Det nummeret er knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Morsom :closedeyes: . Liker best orginalen, den er fin!. :closedeyes: han så litt trøtt ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Ha-ha-ha Morsom :closedeyes: . Liker best orginalen, den er fin!. :closedeyes: han så litt trøtt ut .. Nei folkens, det er hverken de nye gitarkameratene eller Rufus Wainwright som har originalen. Her er gode gamle Cohen sjøl: http://www.youtube.com/watch?v=rf36v0epfmI...ted&search= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Ha-ha-ha Nei folkens, det er hverken de nye gitarkameratene eller Rufus Wainwright som har originalen. Her er gode gamle Cohen sjøl: http://www.youtube.com/watch?v=rf36v0epfmI...ted&search= Cohen synger den best selv. Ingen andre er i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Skulle så gæli ha tatt opp lydklipp av Ida på skolen når hu sang Halleluja i fjor...Fikk frysninger hele gjengen, og det var utroolig bra sunget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Cohen synger den best selv. Ingen andre er i nærheten. Ja, orginalene pleier å være best :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Selv om jeg er ihuga cohen fan innrømmer jeg glatt at Jeff Buckley sin versjon er langt langt bedre (nå er jeg Bucley fan og da ). Jeff Buckley sin versjon er også den disse "kameratene" har prøvd å covre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dina-jenta Skrevet 4. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2007 Denna sangen/videoen er genial! Halleluja, halle barry, helledussen, halleluja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2007 Selv om jeg er ihuga cohen fan innrømmer jeg glatt at Jeff Buckley sin versjon er langt langt bedre (nå er jeg Bucley fan og da ). Jeff Buckley sin versjon er også den disse "kameratene" har prøvd å covre. Enig, Jeff Buckley er utrolig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 5. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2007 Synes at ingen slår Leonard Cohen jeg da Ser de plutselig heter "Halleluja-kameratene" etter at de originale gitarkameratene (forståelig nok) gikk litt lei plagiatet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 7. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2007 Haha! Grefsenrevyen hadde også sin versjon av Halleluja, "Hva med du da", den var råbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Haha! Grefsenrevyen hadde også sin versjon av Halleluja, "Hva med du da", den var råbra Var du også på Grefsenrevyen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 10. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2007 Var du også på Grefsenrevyen? Jaa, søsteren min går der og hjalp til på kost&mask. "Kjenner" han ene skuespilleren, han kjempehøye gutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar