Gå til innhold
Hundesonen.no

Corso Søsken.Genie og Igor


Inustaff

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar
hei! likte Oda...takk til deg..ska ta det med i vurdering..eg glemmer at man kan ta menneskenavn på hunder...det må eg se nærmere på...

hvilken rase skal du ha?

har du bilde noe sted?

har nettopp kommet tilbake hit..har ikke pløyet trådene..hehe

Nå får jeg ikke sove..det nærmer seg..typisk meg og glede meg over hodet!

Hei!

Jøss, leser at det blir to gedigne valper på deg!

Utrolig tøft da!

Det tror jeg ikke jeg hadde hatt energi til, hehe.

Men så spennende!

Vi skal ha Irsk terrier, er bilder her inne under Irsk terrier.

Peico heter han, og vi skal ikke komme hjem med to valper, tihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Gale, gale menneske! Men de gale har det godt :wub:

Hadde vært gøy om du etter hvert skriver litt om det å ha to valper samtidig. Hadde vært arti å høre hvordan det går, hvilke ekstra utfordringer dere møter på osv. Kos deg masse med de to. De var kjempenydelige!

Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med enda en valp da! Igor var kjempefint, han ser ut som en Igor, som SD allerede har nevnt:) Du får nok en travel tid fremover ja, men en herlig tid! Ta masse bilder så vi får se dem sammen også!

Lider av valpesyke jeg nå... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Oi, så gøy! :wub: Genie og Igor var noen råkule navn, gratulerer med tvillinger!

Lexie får vente til min neste hund, jeg elsker skotske navn :wub: Archie, Lexie, Duncan *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

heh..ja de skal man holde seg langt borte fra.Med mindre man ønsker seg en usikker og sky valp.

Jeg vet akkurat hvordan de driver,og jeg har blitt bannlyst fra å komme dit fordi jeg kritiserer og spør vanskelige spørsmål.Siden de ikke lar meg se valpene mer har jeg jo venninner som ringer og maser om spørsmål de ikke kan svare på.Mannen bare stammer og gjentar seg selv...

Dersom noen vil ha det litt gøy anbefales det å ringe hit og få høre at Corso er "mye roligere enn Golden Retriever altså,de er mye roligere en Rottweiler og Labrador altså..."

Han har ikke peiling.Jeg vet ikke hva han prøver å selge,men corso er meget aktiv rase som trenger litt av hvert.Man skal ha det gøy med denne mannen om man er lur nok...

De har aldri vert ute av huset og borte fra tomten,og de har ikke truffet andre mennesker.

Det er jo opp til dem som de kommer til.Selv om de er snart 4 mndr,og allerede meget sky...

Dette har vi spurt om og de svarer farlig ærlig.

Styr unna folkens,no good..jeg vet dette da de har Rottweiler og Corso kull jevnlig og jeg har vært flue på veggen der i 2 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh..ja de skal man holde seg langt borte fra.Med mindre man ønsker seg en usikker og sky valp.

Jeg vet akkurat hvordan de driver,og jeg har blitt bannlyst fra å komme dit fordi jeg kritiserer og spør vanskelige spørsmål.Siden de ikke lar meg se valpene mer har jeg jo venninner som ringer og maser om spørsmål de ikke kan svare på.Mannen bare stammer og gjentar seg selv...

Dersom noen vil ha det litt gøy anbefales det å ringe hit og få høre at Corso er "mye roligere enn Golden Retriever altså,de er mye roligere en Rottweiler og Labrador altså..."

Han har ikke peiling.Jeg vet ikke hva han prøver å selge,men corso er meget aktiv rase som trenger litt av hvert.Man skal ha det gøy med denne mannen om man er lur nok...

De har aldri vert ute av huset og borte fra tomten,og de har ikke truffet andre mennesker.

Det er jo opp til dem som de kommer til.Selv om de er snart 4 mndr,og allerede meget sky...

Dette har vi spurt om og de svarer farlig ærlig.

Styr unna folkens,no good..jeg vet dette da de har Rottweiler og Corso kull jevnlig og jeg har vært flue på veggen der i 2 år...

Takk for at du gir beskjed, da skal jeg ikke anbefale noen til dem :D . Sender dem heller til deg jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...