xxlinnxx Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Jeg var å henta Chanti 22. desember 2006. Da var hu 4 mnd. og to dager... Vi har gått på valpekurs og skal nå fortsette på unghundkurs.
TineSimbaNana Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Skrevet 1. Februar 2007 Heisann, dere er her dere å ?! Så skjønn Chanti er da. Kjempe nydelig
Marianne&Java Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Skrevet 2. Februar 2007 Det var på tide jah! Er dere ferdige på valpekurs alt eller? Chanti er jo så skjønn! Tøffe lyden som jeg filma fra nyttårsaften da!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar