borderen Skrevet 23. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Etter flere måneder uten trening (kun litt konkurrering) er vi så vidt kommet i gang med litt LP-trening igjen, men det er først og fremst fysisk trening som gjelder i første omgang. Jeg drar snart en uke til Hellas, så har regnet ut at jeg ikke har mer enn under 2 uker til hundetrening før NM! Uansett... her kommer noen bilder fra Amira var med som enebarn på båttur idag. Amira ventet utålmodig på øya sammen med halve familien, mens vi andre hadde det moro på wakeboard. Veldig glad når vi kom inn til land igjen! Plopp! Fotoserie: BLÅ himmel idag Borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Oi, jeg som ikke en gang har fått med meg at hun er blitt LP champion Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Fine bilder av en flott jente Lykke til i Drammen, skal prøve å få sett dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Hvis jeg noen gang skal ha border collie, så må du passe deg, for da kommer jeg og stjeler Amira! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 23. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Fine bilder av en flott jente Lykke til i Drammen, skal prøve å få sett dere! Takk! Vet ikke om det blir så mye å se på gitt... Æsj... nå MÅ jeg skjerpe meg! Ligger og soler meg isteden for å trene LP... FYSJ! Hvis jeg noen gang skal ha border collie, så må du passe deg, for da kommer jeg og stjeler Amira! *Bygge hemmelig rom der jeg kan stenge Amira inne* Haha. Jeg har aldri sett på Amira som en pen border collie... tvert i mot! Stri og kort pels (til å være langhåret), rare ører, kort hale, liten og sjefete... Men personligheten hennes gjør at hun blir veldig skjønn da...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 *Bygge hemmelig rom der jeg kan stenge Amira inne* Haha. Jeg har aldri sett på Amira som en pen border collie... tvert i mot! Stri og kort pels (til å være langhåret), rare ører, kort hale, liten og sjefete... Men personligheten hennes gjør at hun blir veldig skjønn da...! *Flir* Ikke det at jeg kjenner Amira, men det er liksom noe med hele pakken Lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Amira virker kjempe skjønn. Og dere har jo kommet kjempe langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Takk! Vet ikke om det blir så mye å se på gitt... Æsj... nå MÅ jeg skjerpe meg! Ligger og soler meg isteden for å trene LP... FYSJ! Vi forventer at det går minst like bra som i fjor vi Og dere har jo fortsatt litt tid å trene på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 26. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Vi forventer at det går minst like bra som i fjor vi Og dere har jo fortsatt litt tid å trene på He he... Ja, ifjor gikk det omtrent så dårlig som det kunne gått i finalen, så DET skal jeg nok klare bedre i år Det gjelder bare å gå bra begge dager...! Trene ja... eh... Reiser visst en uke til Hellas nå jeg Uansett: Her er noen badefilmer av Amira og kusinen Meg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 Stilig at de stuper uti! Kali er ganske pysete, så hun står enten å uler på land eller tar omvei Det siste stupet på den første filmen var rått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2008 He he... Ja, ifjor gikk det omtrent så dårlig som det kunne gått i finalen, så DET skal jeg nok klare bedre i år Det gjelder bare å gå bra begge dager...! Trene ja... eh... Reiser visst en uke til Hellas nå jeg *klippe* Du, for de fleste er det nærmest uoppnåelig å bli kvalifisert til finalen, så jeg tror du skal være fornøyd med fjorårets NM uansett jeg Og i Hellas kan du legge opp en treningsplan til du kommer hjem *flir* God tur forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 7. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2009 *kremt* et år siden sist, ja. Legger bare ut noen bilder jeg! ANGRIP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2009 Verdens kuleste BC i mine øyne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2009 Hun er så søt Når jeg ser etter dere i LP-ringen så er det bare å få øye på øret til Amira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Juhu! Superblogger og oppdateringsflinke Maren er nå på vei med en ny oppdatering her Flim fra konkurranse i follo: http://mbgrunni.wordpress.com/2010/01/26/vinner-av-elite-klassen-i-flatebyhallen-2010/ Her vant vi eliteklassen av 33 deltakere med 291 poeng. Dermed tok vi med oss 10 poeng til VM kvalifiseringen Også bilder fra vi kom på 2.plass under MyDog i Sverige, men ny rekord på 309,5 poeng! DET var gøy det! Pallen Skal ikke klage på premiene i hvertfall...! 15 kg Royal Canin, seng, halsbånd + kobbel, rosett, bok, flott lysestake ++ Fliiinke svenskene det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Åh, for en herlig hund! Jeg og vil ha BC en gang i tiden. Og gratulerer med 2. plassen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Jippi! Nå er Amira tatt ut på landslaget i lydighet og skal gå Nordisk Mesterskap i Stocholm 18.-19. desember ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Flinkinger!! Jeg vil se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Jippi! Nå er Amira tatt ut på landslaget i lydighet og skal gå Nordisk Mesterskap i Stocholm 18.-19. desember ;D Gratulerer så masse Stå på, dere er kjempe flinke! Gleder meg til å høre hvordan det går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Gratulerer så mye Dere er utrolig flinke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Gratulerer masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Henger meg med gratulasjonene, Maren, dere er kjempeflinke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 15. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2010 Imorgen reiser vi til Stockholm for å gå nordisk mesterskap i lydighet! Det har vært en trist og nervepirrende uke. Amira har hoppet på 3 bein og hadde tidvis lammelser i den ene foten til og med tirsdag. Vi tok røntgen på mandag, med trist resultat, uten at jeg orker å gå inn på det nå. Hun kan i hvertfall aldri mer brukes til snørekjøring, kløving, hopping eller gjøre annet som kan belaste kroppen. Å snørekjøre er det jeg liker best med å ha hund, og er absolutt det jeg bruker mest til på, så tar det ganske tungt. Jeg dro på akupunktur med Amira i går, og resultatet var over all forventning! Hun hinket seg inn og travet med høy hale og ulte av glede på vei ut! Nå må jeg fokusere på det positive og tenke at det går bra med den lille hunden min. Hun har i hvertfall hatt lyst til å jobbe og løpe idag! Jeg holder henne i ro helt til jeg MÅ belaste henne i helgen, så får jeg håpe hun ikke tar noen skade av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2010 Masse lykke til i helgen! Og angående foten, akupunktur har kunnet hjelpe hundene mine med det meste, så fortsett med det:) også har du jo en stor valp som etterhvert sikkert snørekjører mer enn gjerne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 15. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2010 Lykke til i helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts