Gå til innhold
Hundesonen.no

Spørsmål om hårfarge..


SoppenCamilla

Recommended Posts

Heisann!

Meg og Lill har holdt litt på med hårfarge i det siste, jeg farget håret hennes svart og rosa, og nå holder vi på å farge mitt svart og blått. Vi må jo da selvsagt bleike det som skal være blått først, sånn at det faktisk blir blått. Det som er er at både da vi bleika Lill sitt, og nå som vi bleiker mitt, så ble det skikkelig lyst bak på hodet, men ikke på sidene! Det andre ble også lysere selvsagt, men det bak ble heeeeelt lyst! Er det noen grunn til det, eller gjør vi det veldig riktig bak men ikke resten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt ;) Da jeg blekte mitt ble jeg ferskenfarget bak, men det er bare å bleke over neste dag. Ikke blek to ganger på en gang, da blir håret fort veldig slitent. Spørs også litt på hvor sterkt blekemiddel du bruker. Få det helt lyst hele veien før du tar i rosa-fargen, så blir fargen skikkelig knæsj :P

Venter spent på bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt :P Da jeg blekte mitt ble jeg ferskenfarget bak, men det er bare å bleke over neste dag. Ikke blek to ganger på en gang, da blir håret fort veldig slitent. Spørs også litt på hvor sterkt blekemiddel du bruker. Få det helt lyst hele veien før du tar i rosa-fargen, så blir fargen skikkelig knæsj ;)

Venter spent på bilder!

Øhm.. Vi begynte å bleke det før klokka tolv, å nå er vi på tredje runda, men klokka er etter tolv da, så teknisk sett gjør vi deg ikke på samme dagen.. :P Men hvorfor er det egentlig sånn at noe blir mye lysere enn alt det andre? Bilder skal dere få sånn etterhvert! I morgen tenker jeg.. :P Eller.. Ja.. I dag.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm.. Vi begynte å bleke det før klokka tolv, å nå er vi på tredje runda, men klokka er etter tolv da, så teknisk sett gjør vi deg ikke på samme dagen.. ;) Men hvorfor er det egentlig sånn at noe blir mye lysere enn alt det andre? Bilder skal dere få sånn etterhvert! I morgen tenker jeg.. :P Eller.. Ja.. I dag.. :P

Det blir helt sikkert bra :P Det kan ha med sterkere pigment enkelte steder, selv om det ikke er synlig. Også kan solen ha bleket en del av håret fra før av, og da blekes den lyseste delen lettere.

Dere blir sikkert kjempefine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir helt sikkert bra :P Det kan ha med sterkere pigment enkelte steder, selv om det ikke er synlig. Også kan solen ha bleket en del av håret fra før av, og da blekes den lyseste delen lettere.

Dere blir sikkert kjempefine ;)

Jeg er jo ferdig, da, Camilla gjorde det for noen dager siden. Satser på at Camilla får masse blått hår nå! :P

Edit: Takk for svar forresten! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tøfft! venter spendt på bilder! om noen dager blir jeg også heeeelt rosa i håret! ;)

Håret mitt ble, vel.. Svart og blågrønt.. :P Jeg la meg halv seks til morgenen i dag, så jeg tror ikke jeg er i stand til å være misfornøyd med at håret mitt er herpa! :P Uansett har jeg nettopp putta i resten av svartfargen og restan av blåfargen, så vi får se, da! Jeg husker forresten ikke hvor lenge den svarte skulle være i før jeg skyller den ut, så jeg burde kanskje gå og gjøre det nå, den har stått i 40 min nå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...