Gå til innhold
Hundesonen.no

Regndress til wheaten


Recommended Posts

Jeg blir nødt til å kjøpe "regndress" til Pippin. Når det er sølete ute må han rett i dusjen når vi kommer hjem fra tur, og det er en smule slitsomt, for å si det sånn.

Er det noen som har forslag på gode dresser som ikke koster en formue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt disse på salg for 100kr. pr. stykk på vikingskipet, husker ikke helt hva butikken heter men kanskje noen kjenner igjen dressene, disse:

nenaregndress.jpg

oscarregndress.jpg

Hundene er ikke så stor fan av de, og de er vel 5cm. for lange i ryggen, hvertfall på Oscar, men men, før utstillinger er de greie å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lik som oscar har til vanilla, men den er i str. small.. Så ble vanilla litt større en forventet og den passer ikke lenger.. Du kan få min om bikkja di er litt mindre enn vanilla som er 49 høy og veier 18 kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt regndress til Mira her http://petsupply.no/storefront.php?c1=122&c2=250

De var kjempekjappe på levering. Jeg hadde bestilt for liten strl (tror kanskje de er litt små?) sendte den tilbake og fikk en ny like etterpå ;)

Mira med dressen på; http://glefs.net/regndress.jpg

Kjekt med refeleks på hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har en Hurtta dress til Lotta; betalte vel 599kr... I helgen var vi på hyttetur på fjellet og fikk virkelig testet den ut.

Problemet med dressen var at "frambeina" gled opp og hun fikk store snøballer der, pluss at kanten nede på bena gnisset på pelsen og lagde store floker (ble skikkelig tupert).

snball.jpg

Etter at snøballene var tint var pelsen fullstendig tovet sammen <_< og umulig å få greidd ut. Man kan se det litt her:

Lottadress.jpg

Til tross for iherdige forsøk med kammen ble jeg nødt til å klippe ganske mye av pelsen på frambeina, noe som gjør at hun ser skikkelig skabbete ut :rolleyes:

lottadress2.jpg

Ellers beskyttet dressen godt mot snø og vann og jeg vil likevel anbefale denne. Man kan jo eventuelt sy på noen ekstra bånd rundt framlabbene slik at disse blir strammere. Da hadde den fungert supert :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den der har jeg vurdert Gojjo, den er vel ganske billig også. Men hvordan er den under magen, helt åpen?

Den er åpen bakerst, om du ser på bildet så ser du pelsen til Mira stikker ut :ahappy: Der den ikke gjør det mere, er den lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...