Anne Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Sjekk denne: http://www.exporama.no/default.asp?V_DOC_ID=1121 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Stilig 8) Hadde jeg bare bodd ved Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Åh, gjett hvem som MÅ dit a:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Hvorfor skal ALLTID østlendingene få ALT!?! De har tusenvis av utstillinger hver år mens vi her på vestlandet har 4-5 stk (hvis vi ikke skal kjøre en halv evighet) ALT er jo der borte!!! *fres!* [-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Ja enig. Alt skal skje på østlandet! Blir så sur. Jeg vil jo også være med på ting da! *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 dere får flytte da Neida- synes det er urettferdig Vi skulle vært like lite som Liechtenstein For Cavalier-utstillinga er hvert år i Sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Ååååh, jeg vil dit.... :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Hvorfor skal ALLTID østlendingene få ALT!?! De har tusenvis av utstillinger hver år mens vi her på vestlandet har 4-5 stk (hvis vi ikke skal kjøre en halv evighet) ALT er jo der borte!!! *fres!* [-X helt enig med deg, hvorfor skal det alltid være så mye gøy på østlandet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Jeg og viiiil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Jeg og viiiiil! Men blir nok altfor langt å reise bare for en helg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 helt enig med deg, hvorfor skal det alltid være så mye gøy på østlandet??? Hehe ja jeg vet! *trampe i gulvet!* Men alt er der borte! Selv om det er hovedstaden så kan de da tenke på oss som bor i resten av landet også? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Dit må jeg... Kjekt å bo på Østlandet ja. Bare litt over en time å kjøre for meg. Okey da, kanskje nærmere to, men får se på det som en luftetur da. Må først få overtalt pappa, men det går nok fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Dit må jeg... Kjekt å bo på Østlandet ja. Bare litt over en time å kjøre for meg. Okey da, kanskje nærmere to, men får se på det som en luftetur da. Må først få overtalt pappa, men det går nok fint... Hvor bor du hen? Bor nesten 2 timer nord for Oslo eller? Je bor i Brumunddal som ligger 1 1/2-2 timer nord for Oslo... Nå ble je nusgjerrig altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Bor nok litt sørover jeg da, Tønsberg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 helt enig med deg, hvorfor skal det alltid være så mye gøy på østlandet??? Konge på Østlandet/Sørlandet 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Bor nok litt sørover jeg da, Tønsberg... Tøfft 8) Bor på nøtterøy jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Tøfft 8) Bor på nøtterøy jeg Da er det folk i mitt område, hurra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Var der i fjor og skal dit i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Da er det folk i mitt område, hurra Stilig! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Å gjett om jeg skal dit a!!! Gleder meg allerede jeg :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 jeg skal dit jeg var der i fjor å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar