Gå til innhold
Hundesonen.no

Blandingsraser

Turnip

Recommended Posts

Skrevet

Haha, taco terrier!

(Chihuahua / Toy Fox Terrier mix)

Dette er vel et tilfelle av 'har du lyst, har du lov'...?

Skrevet

Det var mange søte hunder da. Men det var nok av de som ikke var så fine og... ;)

en ting jeg ikke skjønte var - Hvordan har de fått til å parre Pomeranian med en shetland sheep dog??

fått bikja til å stå på krakk?! :P

Skrevet
Det var mange søte hunder da. Men det var nok av de som ikke var så fine og... ;)

en ting jeg ikke skjønte var - Hvordan har de fått til å parre Pomeranian med en shetland sheep dog??

fått bikja til å stå på krakk?! :P

Både pommen og sheltien er da små hunder, så kan ikke se det helt store problemet i det..

Ellers liker ikke jeg heller at de kaller seg oppdrettere (er nå imot all planlagt avl på blandingshunder uansett)

Skrevet

Blir egentlig litt frustrert av den siden, synes ikke det er riktig.. Sorry, men liker den ikke!

Er kjempe imot blandings avl. Blir litt forbannet egentlig!

Skrevet

Joda, det kunne vært gøy å sett hvordan Aris sine valper hadde sett ut som han parret seg med en *** Men da ville jeg sett det animert på en pc, ikke satt ut i virkeligheten.

Oppdretter? hmpf! Oppdrettere sjekker linjer og prøver å finne det beste for bra mentalitet, godt lynne, riktig utseende ovs. Se bare på eks til Taran!

Skrevet

Veldig mange fine hunder..Det bor en amerikansk bulldog tispe borte i gaten, lurer på om jeg skal spørre om hun vil parre henne med Box :) Synes den blandingen var helt nydelig :wub:

Skrevet
Veldig mange fine hunder..Det bor en amerikansk bulldog tispe borte i gaten, lurer på om jeg skal spørre om hun vil parre henne med Box :) Synes den blandingen var helt nydelig :wub:

Håper å vil tro det var ironi!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...