Symra&Pippin Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Jeg fant en database med 85381 registrerte beardiser. Her kombinerte jeg foreldrene til den valpen jeg venter på, og fant navn og beskrivelse av hunder 16 generasjoner bakover, de fleste også med bilde! Den eldste hunden var født i 1946! Her kunne jeg lett finne fargen på og beskrivelsen av alle søskenene til valpens tiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptipoldemor.... Hvis det finnes flere beardisinteresserte nerder her, så er adressen http://www.bcpedigree.se/irena/beardis.nsf/ Finnes slikt for andre raser også??
Aya Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Jepp, BC og Working Kelpie har et slikt program med oversikt over alle registrerte hunder, deres eiere, avkom, søsken, HD-statistikk osv. Kjempemorro og veldig nyttig;D
Nirm Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Veldig mange raser har slike databaser. Bare å google litt, så finner man... Noen databaser: Mudi Schäferhund Border Collie Border Collie (Danmark) Border Collie (Finland) (Denne oppdateres ikke, men har en del bilder og stamtavler) Border Collie (Nederland) Vallreg (Sverige)
Turnip Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Cockere da??? Hadde vært skikkelig artig å sett det!!
Minadachs Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Revestreken.com har en slik database på sin side, og det er av strihåret dachs hund, jeg fant mange av tiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptip oldeforeldrene og slikt hehe Slike ting synes jeg er forferdelig morsomt
Sandra86 Skrevet 23. Januar 2007 Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Chinese crested har også en slik database: Chinese crested Cockere da??? Hadde vært skikkelig artig å sett det! Her er databasen til Cocker Spaniel: Cocker Spaniel *Dobbelpost, endret av mod Nina*
janne&kenny Skrevet 27. Januar 2007 Rapporter Skrevet 27. Januar 2007 Stor puddelen da? Eller mellompuddelen? Hadde vert veldig fint om storpuddelen hadde sånn!
Tini Skrevet 29. Januar 2007 Rapporter Skrevet 29. Januar 2007 Jeg fant en database med 85381 registrerte beardiser. Her kombinerte jeg foreldrene til den valpen jeg venter på, og fant navn og beskrivelse av hunder 16 generasjoner bakover, de fleste også med bilde! Den eldste hunden var født i 1946! Her kunne jeg lett finne fargen på og beskrivelsen av alle søskenene til valpens tiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptiptipoldemor.... Hvis det finnes flere beardisinteresserte nerder her, så er adressen http://www.bcpedigree.se/irena/beardis.nsf/ Finnes slikt for andre raser også?? Så kult... Fant gamle hunden min...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar