Gå til innhold
Hundesonen.no

Godbit


Wheaten terrier

Bruker du mye godbit under trening?  

20 stemmer

  1. 1.

    • Ja, gjør nok det *rødme*
      11
    • Nei, ikke så altfor mye
      3
    • Nei, kun i innlæring og sjelden ellers også
      2
    • Bare litt, når hun er ekstra flink
      4


Recommended Posts

Ja, bruker nok en del godbit :oops: Kanskje litt for mye :) Det er derfor jeg kaller meg selv en falsk Nordenstammer! Hehe.. Men selvfølgelig kommer det til å bli mindre og mindre av det etter som hun kan mer og mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye enklere med godbit vettu :oops: :D Tok også den øverste...

Da jeg skulle lære henne "sitt", brukte jeg godbit i begynnelsen, men nå gjør hun det uten godbit, og er kjempeflink :) Så nå får hun masse ros for det istedenfor, og kanskje en liten bekreftelse av og til :P Altså en liten godbit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye enklere med godbit vettu :oops:  :D  Tok også den øverste...

Da jeg skulle lære henne "sitt", brukte jeg godbit i begynnelsen, men nå gjør hun det uten godbit, og er kjempeflink :)  Så nå får hun masse ros for det istedenfor, og kanskje en liten bekreftelse av og til :P  Altså en liten godbit...

Samme her. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mye godbit, ja! Selvfølgelig enkelte øvelser belønner jeg mer enn andre, ettersom hva han kan og hva han ikke kan.

Eks på "fot", sukk.. der går det med meeeengder godbit! Men det er jo fordi jeg belønner hver gang han ser på meg, siden vi er i startfasen enda. Har jo et lite "ekstraproblem" med på lasset når jeg valgte denne rasen også, nemlig at han prøver seg på å gjete biler når vi går langs trafikkert vei (kun når han kjeder seg og ikke har noen oppgaver)

Så vi slår like gjerne to fluer i en smekk, trener "fot", da må han fokusere på meg, og bryr seg heller ikke om biler og det som skulle være "gjet-bart" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, Yrja gjør ikke en dritt hvis ikke hun får godbit for det... Er så flink og gjør alt som hun skal hvis jeg har noe godt i hånda, men hvis ikke glor hun bare dumt på meg. Det er sånn fordi de gamle eierne lærte henne inn på "feil" måte. Alle sier at jeg kan lære henne opp på nytt, men gjett om jeghar prøvd da. Ække no gøy, gidder ikke løfte hodet en gang hvis jeg ikke har godbit. Men, men, får være nådig, det er jo et matvrak av en golden vi snakker om så... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må komme å trene sammen med meg en gang, så skulle vi fått orden på godbit suget :)

Ja, du får prøve deg på Diego en gang i fremtiden.. :D

Forresten hvor er skien?? :oops: *Flaut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Ja, du får prøve deg på Diego en gang i fremtiden..

Forresten hvor er skien?? *Flaut*

Vi får prøve å få til det :D Reiser ofte litt rundt for å konkurere så vi ses sikkert :) Skien ligger i Telemark, 3 timer fra Oslo hvis du vet hvor Oslo ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får prøve deg på Diego en gang i fremtiden..  

Forresten hvor er skien??  *Flaut*

Vi får prøve å få til det :D Reiser ofte litt rundt for å konkurere så vi ses sikkert :) Skien ligger i Telemark, 3 timer fra Oslo hvis du vet hvor Oslo ligger.

Jeg er kanskje dum, men ikke så dum.. :P

Vet også hvor telemark er.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...