Gå til innhold
Hundesonen.no

Bailey


dreamy

Recommended Posts

Navn: Danny Second in Charge

Kallenavn: Bailey

Mor: Sunborne Tip Top Tame

Far: Hot enough for Playtime

Rase: Shetland Sheepdog

Farge: Sobel

Søsken: 2

Født: 17.09.06

Her er noen bilder tatt for noen uker siden. Han er per dags dato 17 uker gammel og sjarmerer alle han kommer over :icon_redface: . Kommer med oppdateringer og nye bilder senere. Disse bildene er tatt med et Canon EOS 350D speilrefleks kamera.

post-1763-1168779284_thumb.jpg

post-1763-1168779282_thumb.jpg

post-1763-1168779264_thumb.jpg

post-1763-1168779242_thumb.jpg

post-1763-1168779263_thumb.jpg

post-1763-1168779227_thumb.jpg

post-1763-1168779289_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det er andre som også er nyskjerrige Yodel :icon_redface: da blir det ikke så pinlig for meg å grave heller :P

spennende å høre hvor kommer fra og slikt! Og om vi kommer til å se dere i sheltie ringen i fremtiden :P

Søt liten tass var han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Er han deres første hund? Hvor kommer han fra? Hva er tiltenkt bruk?

Koselig å få så mange svar. For å svare på spørsmålene dine Yodel, så er han vår første hund ja :ahappy:. Er kjempespennende å ha en valp i hus, og ikke minst utrolig koselig. Ikke fullt så koselig er det for min mors Engelsk Setter som blir dratt i ørene og desperat forsøkt terget opp :twitch: men tror nok de kommer til å bli gode venner når Bailey blir større.

Han kommer fra et lite hobbyoppdrett utenfor Haugesund. Vi har ikke helt bestemt oss for hva vi kommer til å bruke han til enda, men det hadde vært morsomt å prøvd litt agility og lydighet. Men det kommer an på hvilke aktiviteter som tilbys i nærmiljøet. Har ikke vært i kontakt med hundeklubben her enda, men vi skal faktisk bort senere i dag, så da får vi sikkert litt mer info :D Ellers blir han nok min trofaste turkamerat, ettersom det er vanskelig å få sambo med på tur. Hehe.

PhoNuLi: Vi fikk aldri hilse på faren, så jeg er usikker på hvilket oppdrett han kom fra. Eneste vi fikk var navnet og et bilde av han. Men hadde vært morsomt om de var i slekt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...