Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor smart er hunden din?


Ingvild

Recommended Posts

http://www2.illvit.com/hundeIQ/index.asp?la=no - ta testen og finn ut hvor smart hunden din er!

Tinka sitt resultat:

Hunden skåret 55 poeng av 61 mulige:

Hunden er briljant. Under 5 % av alle hunder er så intelligente.

NB: Jeg hoppet over den oppgaven hvor hunden skal lære seg å sitte foran deg, for det er ikke sånn jeg vil lære inn den øvelsen om jeg skal lære den inn. Krysset av på det Tinka mest trolig ville ha kommet på - det andre alternativet, hvor man repeterer til sammen 16 ganger. Jeg tror det er den hun ville ha kommet på om hun skulle ha lært inn den øvelsen der på den måten. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden skåret 63 poeng av 61 mulige:

Hunden er briljant. Under 5 % av alle hunder er så intelligente.

Dette var svaret jeg fikk?... 63 av 61 mulige?... Noen som er rå i matte og kan gi meg en forklaring??? :? :D:D:D:P

Men synes det er litt merkelig at resultatet viser så stor overvekt av intelligente hunder, selvom det liksom bare skal være 5 % eller mindre som faller innunder den scoren...? Noen som lurer seg selv her?... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden skåret 63 poeng av 61 mulige:

Hunden er briljant. Under 5 % av alle hunder er så intelligente.

Dette var svaret jeg fikk?... 63 av 61 mulige?... Noen som er rå i matte og kan gi meg en forklaring???  :?   :D  :D  :D  :P  

Men synes det er litt merkelig at resultatet viser så stor overvekt av intelligente hunder, selvom det liksom bare skal være 5 % eller mindre som faller innunder den scoren...? Noen som lurer seg selv her?...  :P

Ahahahaa, 63 av 61 mulige?! Virkelig glup hund du har fått deg! :D

Godt mulig at en del lyger om hundene sine. Eller bare vil se hva som er det beste man kan få eller noe sånt. Dessuten, se på den laveste poengsummen: Det kan umulig være så mange hunder som er så dumme. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...