Gå til innhold
Hundesonen.no

Kart over Sverige


Ingvild

Recommended Posts

Det visste jeg ikke. Takk! ;)

EDIT:

Med det samme jeg er i gang med sverigespørsmål: Er det noen som vet om det fins noen busser som kjører f.eks. fra Oslo til Gøteborg (og gjerne forbi Uddevalla eller Ljungskile)? Det må være lov til å ta med hund, selvsagt. Alternativt busser fra Karlstad til Uddevalla eller Gøteborg - med hund her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det noen nettkart ala gulesider.no, eniro.no osv som viser kart over Sverige?

Jeg har alltid brukt http://www.no.map24.com/ for å planlegge kjøreruter og slikt. Meget bra kartside.

Jeg brukte den blant annet når vi kjørte fra nord-norge til St.petersburg i russland , og tilbake igjen. Brukte den også til å finne hoteller og parkeringshus i Stockholm og Gøteborg. Kjekk side som gir deg stort sett det av vei-info du måtte ønske.

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme jeg er i gang med sverigespørsmål: Er det noen som vet om det fins noen busser som kjører f.eks. fra Oslo til Gøteborg (og gjerne forbi Uddevalla eller Ljungskile)? Det må være lov til å ta med hund, selvsagt. Alternativt busser fra Karlstad til Uddevalla eller Gøteborg - med hund her også.

Bare et lite tips: Sjekk ut om det er lov med hund før du planlegger busstur - jeg tror (men er ikke sikker) på at de fleste bussselskapene nå har forbud mot hund. Var nettopp en sak i lokalavisa om ei som måtte gå 20 mil eller noe sånt, fordi busssjåføren nektet henne å ta hunden med i bussen. Busselskapet henviste til lover og regler angående dyr i offentlige transport eller noe sånt - husker ikke nøyaktig, det gikk ihvertfall på det at enkelte med allergier/astma da ikke ville kunne bruke offentlig transport. Det eneste tilbudet til hundeeieren, var å legge hunden i bagasje-rommet under bussen. På en fire-timers tur var det ganske uaktuelt for henne, og enden på visa var at hun gikk med hunden - men fikk haik deler av veien.

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...