Gå til innhold
Hundesonen.no

Flått dritt!!


Renate A

Recommended Posts

Var ute og gikk lang tur med Chicka istad og når jeg satt og så på travløp og koste hun samtidig så oppdaget jeg en liten klump, så nermere og der var en liten ekkel FLÅTT.

Chicka har aldri hatt flått før og gamle katten min kom hjem med det kun en gang mens jeg hadde han, så det er ikke akkurat vanlig kost her i huset.

Vel, hønemor (litt hysterisk over det lille kerket som snyltet blod av lille gull) tok frem flått pinsetten og gjorde det som stod på instuksjonene og fikk av den lille stygge snylteren.

Renset såret på halsen til Chicka og gikk ut på trappen og tennte på det lille kerket.

DIE DIE SUCKER!!!! :D:D

Noen som sa at jeg er sadistisk?? Ingen messer med lille gull!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flått popper jo når du brenner dem.. :D

Diego har hatt en flått i år.. ved munnen..

Begynner å lure på om flåtten ikke klarer å gjennomtrenge

den tjukke pelsen til Diego.. :D

For Hamlet har hatt ett par flått og han bruker flåtthalsbånd og Diego bruker ingenting.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DØD OVER ALLE FLÅTTJÆVLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:P:P:P:D:D:P:P:P:P

Hørte en gang om noen som skulle teste hvor mye en flått tålte så de la den i disel i 3 døgn, tror dere ikke det lille ekle yækkdyret levde etter det??? Joda... barfy barfy

Det eneste sikre måten å drepe de på er å tenne på de og la de brenne opp!!!! MUAHAHAHAHAHAH!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff for noen ekle kryp de derre altså, jeg pleier å skylle den ned i do men aller helst i vasken med varmt vannet på full guffe så får no heller septik bilen komme å hente dem når tanken må tømmes :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flått er noen skikkelige ordentlige møkkadyr!!! :D

Legger ved et bilde av en av flåttene Birko har fått opp gjennom årene, han er jo overalt og høyt og lavt, og et naturlig valg for de smådjevlene å slippe seg ned på!!! På hytta går jeg over han to ganger om dagen, minimum, og denne hadde klart å finne seg en god blodåre og snylte livsgivende væske fra go'gutten min! [-X

KILL-KILL-KILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

IMG_0166.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flått er noen skikkelige ordentlige møkkadyr!!! :D  

Legger ved et bilde av en av flåttene Birko har fått opp gjennom årene, han er jo overalt og høyt og lavt, og et naturlig valg for de smådjevlene å slippe seg ned på!!! På hytta går jeg over han to ganger om dagen, minimum, og denne hadde klart å finne seg en god blodåre og snylte livsgivende væske fra go'gutten min! [-X  

KILL-KILL-KILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:  :evil:  :evil:  

IMG_0166.jpg

Uff.... vi tar en utryddnings aksjon :D =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beate: barfy !! Så store har jeg bare sett på kattene våre..usj..

Tror Mona har hatt to, men det var etter en tur i det området hvor det KRYR av flått.

Men jeg TROR ikke hun har hatt noen nå etter at vi tok på Expot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...