Gå til innhold
Hundesonen.no

Banner!

Guest Vicky

Recommended Posts

Hehe, har hatt adobe photoshop på maskina en stund, men jeg har brukt jasc paint shop pro eller hva det heter i et år omtrent, så jeg har omtrent grodd inni det. Er altså ikke så veldig flink i det hele tatt - og i alle fall ikke på photoshop, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man venner seg som regel til et program og skjønner ingenting av de andre som kan brukes til det samme :D Feks jeg lager egentlig hjemmesiden i Adobe GoLive, men det ligger ikke på maskina til mamma, så den hjemmesiden jeg har nå måtte jeg lage i Frontpage - skjønte ingenting jeg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå har jeg i alle fall fått bekrefta det: Jeg er en person som liker det enkle. Jeg lagde to bannere til i morgest, begge to i akkurat samme stilen som det første jeg la ut her. På det ene banneret dristet jeg meg dog til å bruke en grønnfarge. :roll:

Jeg legger dem ut her, så får du heller si litt mer av hva du vil ha av farger og tekst og bilder, for nå lager jeg jo bare ting jeg selv ville hatt. :wink:

bannervicky.gif

vickybannergroenn.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symbolene er jo omtrent de samme som i det andre programmet jeg har brukt (det måtte jeg bare finne ut av av meg selv), og er det noe jeg lurer på så prøver jeg meg fram eller så kan jeg også spørre søstera mi om det. Men som sagt: Jeg er ikke noe flink. Ikke i forhold til de på akam.no i alle fall (man blir jo nærmest deprimert av å sitte på en sånn side, hvor alle er flinke til å både ta bilder og redigere dem og lage nye ting og gudene vet hva).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...