Gå til innhold
Hundesonen.no

NMK & NSBK

Guest Jonna

Recommended Posts

Da har PM kommet! Oppdatering; Jeg skal stille engelsk bulldog, Borzoi tispe CH, to borzoi valper og en italiensk mynde valp... Tsk, håper alt går opp:S

Oppdatering fra min side og:P Jeg skal hvertfall stille CC valp og muligens wheaten valp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar
Hvem av dere skal på hellerudsletta til helgen? Jeg skal dit begge dager med Tia, stilles i 4-6 mnd. Men hvis jeg er så dårlig som jeg er nå må jeg ha noen andre til å stille henne for meg..... :rolleyes:

Kommer ikke på tale! Du skal i ringen med henne selv din dust! :icon_fun:

Kommer kanskje på søndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Lyra gammel nok til å stilles på valpeshow nå?

Nei, ikke enda.. Hun er født 7 okt. Uansett så er hun ikke klar for feil dommer. Jenta har egne meninger om håndteringstrening og jeg skynder meg heller sakte enn at hun skal få en negativ opplevelse i ringen som valp :P

Med riktig dommer vil det gå strålende(dyrlegen er jo dritkul*ler*), men jeg tar ikke sjansen i tilfelle vi får et naut alà det Ace til Helene fikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke enda.. Hun er født 7 okt. Uansett så er hun ikke klar for feil dommer. Jenta har egne meninger om håndteringstrening og jeg skynder meg heller sakte enn at hun skal få en negativ opplevelse i ringen som valp ;)

Med riktig dommer vil det gå strålende(dyrlegen er jo dritkul*ler*), men jeg tar ikke sjansen i tilfelle vi får et naut alà det Ace til Helene fikk :P

Aaa, forstår. Fornuftig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. Men helt ærlig så orker jeg ikke å skrive inn når samtlige raser/ringer er begge dager. Men er det noe spesifikt du lurer på svarer jeg gjerne;)

Æsj, jeg kommer ikke i det hele tatt. Er så sjuk

Neei?? Det var ille... Du kan ikke få noen til å dra ned med Tia for deg da? Hun er jo så fin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...