Gå til innhold
Hundesonen.no

NMK & NSBK

Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet
Da har PM kommet! Oppdatering; Jeg skal stille engelsk bulldog, Borzoi tispe CH, to borzoi valper og en italiensk mynde valp... Tsk, håper alt går opp:S

Oppdatering fra min side og:P Jeg skal hvertfall stille CC valp og muligens wheaten valp=)

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ja da er alt i orden:D pm har kommet og jeg skal hente dalmatineren klokken 1400 fredag og levere hun igjen når jeg er ferdig på søndag :lol: gruer meg skikkelig :hyper: menmen guro skal hjelpe meg så da går det sikkert bra :)

Katie.jpg

Skrevet

Hvem av dere skal på hellerudsletta til helgen? Jeg skal dit begge dager med Tia, stilles i 4-6 mnd. Men hvis jeg er så dårlig som jeg er nå må jeg ha noen andre til å stille henne for meg..... :rolleyes:

Skrevet

Jeg skal både lørdag og søndag;) Lørdag skal jeg bare se på også skal guro hjelpe meg med en damatiner tispe som jeg skal stille søndag ;) dette er første gangen jeg stiller :P gruer meg :P

Skrevet
Jeg skal både lørdag og søndag;) Lørdag skal jeg bare se på også skal guro hjelpe meg med en damatiner tispe som jeg skal stille søndag :P dette er første gangen jeg stiller :P gruer meg ;)

Det kommer til å gå bra, Amanda. :P

Skrevet
Hvem av dere skal på hellerudsletta til helgen? Jeg skal dit begge dager med Tia, stilles i 4-6 mnd. Men hvis jeg er så dårlig som jeg er nå må jeg ha noen andre til å stille henne for meg..... :rolleyes:

Kommer ikke på tale! Du skal i ringen med henne selv din dust! :icon_fun:

Kommer kanskje på søndagen!

Skrevet
Er ikke Lyra gammel nok til å stilles på valpeshow nå?

Nei, ikke enda.. Hun er født 7 okt. Uansett så er hun ikke klar for feil dommer. Jenta har egne meninger om håndteringstrening og jeg skynder meg heller sakte enn at hun skal få en negativ opplevelse i ringen som valp :P

Med riktig dommer vil det gå strålende(dyrlegen er jo dritkul*ler*), men jeg tar ikke sjansen i tilfelle vi får et naut alà det Ace til Helene fikk ;)

Skrevet
Nei, ikke enda.. Hun er født 7 okt. Uansett så er hun ikke klar for feil dommer. Jenta har egne meninger om håndteringstrening og jeg skynder meg heller sakte enn at hun skal få en negativ opplevelse i ringen som valp ;)

Med riktig dommer vil det gå strålende(dyrlegen er jo dritkul*ler*), men jeg tar ikke sjansen i tilfelle vi får et naut alà det Ace til Helene fikk :P

Aaa, forstår. Fornuftig. :P

Skrevet
Kommer ikke på tale! Du skal i ringen med henne selv din dust! :icon_fun:

Kommer kanskje på søndagen!

Hehe, ikke slik jeg er nå. Jeg skal til legen i morgen og få antibiotikakur, så håper jeg at jeg bedrer meg utover fredagen

Skrevet

Jeg kommer til å være der, begge dager.. ;) Chessea skal stilles begge dagene! OOH! Jeg gleder meg til å mosekose Tia-lille igjen! ALt for lenge siden sist.

Skrevet

Jeg kommer lørdag med toget (Må GÅ fra meg klokke 5) for å stille ei Borzoi tispe, og på søndag skal jeg stille; Eng bull , Fransk bull(?), to Borzoi valper (Mine), Italiensk Mynde, og ja Borzoi tispe i CH.

Skrevet
Jeg og Astrid skal være skrivere begge dager =P Hehe... Kan bli morsomt ;)

ja, det kan bli artig :Laugh:

Skrevet
ja, det kan bli artig :Laugh:

Åh, skal dere, så morsomt! ;)

Hvorfor har retrieverklubben sånne dumme utstillinger for seg selv så jeg liksom er alene i Tønsberg på søndagen, mens alle andre kjente er her? <_<

Skrevet

Ja, det har jeg. Men helt ærlig så orker jeg ikke å skrive inn når samtlige raser/ringer er begge dager. Men er det noe spesifikt du lurer på svarer jeg gjerne;)

Æsj, jeg kommer ikke i det hele tatt. Er så sjuk

Neei?? Det var ille... Du kan ikke få noen til å dra ned med Tia for deg da? Hun er jo så fin:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...