borderen Skrevet 11. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2007 Da er våren her og jeg har gjort noen endringer på siden min for å få litt vårstemning der!
Shilamon Skrevet 12. Mars 2007 Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 Så fin vårbanneret var:) Må bare si at bildet du har av Amira på siden hennes er utrolig bra. Tøft med et øre opp, et øre ned og så "ivrig" hund:)
borderen Skrevet 6. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2007 Nå er det annet ann BARE hund på siden. Jeg har vært i yellwstone i dag, så det er lagt ut mye spennende bilder som er tatt med mitt lille teite kompaktkamera Ta en klikk i bloggen
Toller Skrevet 6. April 2007 Rapporter Skrevet 6. April 2007 Wooow!! Villdyr jo! Kjempe kule bilder av grizzlyer og i det hele tatt (heldiggris)
HanneJ Skrevet 7. April 2007 Rapporter Skrevet 7. April 2007 Kjempefin hjemmeside Kule bilder og mye informativ tekst Dette er en hjemmeside jeg kommer til å følge med på Fint top banner også. Ryddig og ikke rotete
borderen Skrevet 24. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Vi har vært ute en stund med et nytt utseende på siden. Den er kanskje litt vel baby-blå? Synes det er litt fint nå på våren, men blir nok lei... Hva mener dere? Hvilke av disse top-bannerene burde jeg ha (ink. det som er der nå)? 1: http://i43.photobucket.com/albums/e394/bca...atopbanner2.jpg 2: http://i43.photobucket.com/albums/e394/bca...atopbanner1.jpg 3: http://i43.photobucket.com/albums/e394/bca...mirabanner3.jpg
borderen Skrevet 30. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Noen som vet hvorfor top-banneren blir så uklar? Oppløsningen er jo stor nok/tilpasset...
borderen Skrevet 30. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Det ble faktisk ingen av de bannerene! Men siden dere likte nr. 2 godt (et par stykker her i hvertfall), tok jeg den som utgangspunkt og satte på en annen type tekst
Guest Just me!! Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Skrevet 29. Juni 2007 Hei! Jeg linket jeg (hvis det var greit) fra hjemmesiden www.amigoboy.bravehost.com.
borderen Skrevet 8. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2007 Da har vi ny top-banner, ny button og ny banner. Hjemmesiden er oppdatert med bilder.
borderen Skrevet 15. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2007 Da har vi testet noen forskjellige rammer ut utseender, og endte opp med en ganske kjedelig en Er fornøyd med banneret øverst på siden da Kritikk tas i mot med takk!
Carina Skrevet 15. September 2007 Rapporter Skrevet 15. September 2007 Kjempefin! Men om jeg får være så frekk, så lå det en ute tidligere i dag (den som var der da jeg skrev kommentar i bloggen) som var mye kulere. Kjempefin denne og altså!
borderen Skrevet 15. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2007 Kjempefin! Men om jeg får være så frekk, så lå det en ute tidligere i dag (den som var der da jeg skrev kommentar i bloggen) som var mye kulere. Kjempefin denne og altså! Hm... syntes at alle knappene og sånn ble så stort, så med liten pc-skjerm, ble den litt slitsom å være innpå for meg. Men siden du (og kanskje noen andre også) syntes at den jeg hadde et par dager nå var fin, er det mulig jeg bytter tilbake om en stund
borderen Skrevet 5. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Mange bilder fra hyttetur ble lagt ut idag. Ta en kikk da vel!
borderen Skrevet 3. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2008 Vi er på nett igjen. Jeg ikke særlig fornøyd med utseende på siden, så jeg må forandre det... Det blir liksom litt hvitt! Uansett driver jeg å oppdaterer slik at det vil komme inn galleri på hver av hundene sin side, som skal hete "liten blir stor".
LeneG Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Skrevet 3. Februar 2008 Fin side og veldig fine hunder Du bor i hjembygda mi jo. Det er fint i Sande men uheldigvis for langt unna jobben til mannen min :closedeyes:
borderen Skrevet 16. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2008 Mange nye bilder er blitt lagt ut idag!
borderen Skrevet 21. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2008 Siden er oppdatert med ny header og nye bannere
borderen Skrevet 24. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2008 Jeg skal prøve å bli flinkere med oppdateringer (har sklidd helt ut de siste ukene, noe jeg også merker på besøkstelleren... - skjeldent mer enn 55 besøkende pr dag...!)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar