Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildespam.


molly

Recommended Posts

Det ENESTE som gjør at jeg tilgir det der er at så og si alle de på to bein ser like jævlige ut på bildene..... Det er liksom ingen tvil om hva som egentlig er i fokus denne dagen...... (men det var ett ****** bilde...... usj...)

Skal redigere litt på bildegreia - må jo ha med tykkedyret - og selvsagt, trenger jeg barnevakt skal jeg si ifra..

Jeg ser konsekvent ****** ut på bildene til Marianne (altså jeg kan UMULIG se så ****** ut i virkeligheten kan jeg vel?! <_< ) og hun legger de like fordømt ut..bare å gi opp..damen er ond mot oss alle.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Jeg ser konsekvent ****** ut på bildene til Marianne (altså jeg kan UMULIG se så ****** ut i virkeligheten kan jeg vel?! <_< ) og hun legger de like fordømt ut..bare å gi opp..damen er ond mot oss alle.. :)

HAHAHAHAHAHA!! Jeg har faktisk tatt en bilde hvor både du OG Hilde er fine, og jeg har tatt et av deg og Likka som også ble bra, SÅ! ;) Men neida kjære, du ser litt bedre ut i virkeligheten!

Jeg sa: Kan du hive på noe mere ved på BÅLET?

Det hvite på Q-tipsen man dytter i øra skal være med ut igjen det, altså :P

:( Det jeg hørte inni hodet mitt var mye morsomere så! :PBurde vel kanskje skjønt at du ikke sa; Kan du hive på mer ved, bolla? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det jeg hørte inni hodet mitt var mye morsomere så! ;)Burde vel kanskje skjønt at du ikke sa; Kan du hive på mer ved, bolla? :lol:

*flirer* Med tanke på hvor dere havna hen fordi du hørte stemmer i hodet ditt på vei til treff, så bør du kanskje vurdere å skru ned volumet på de høyttalerene du har inni der? :(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer* Med tanke på hvor dere havna hen fordi du hørte stemmer i hodet ditt på vei til treff, så bør du kanskje vurdere å skru ned volumet på de høyttalerene du har inni der? :):(

Heiheihei... Nå har det seg sånn at det faktisk ikke var min skyld at vi havnet der vi havnet... <_< På tross av hva alle andre sier... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse herlige bilder av hundene ja - og noen kanskje ikke fullt så flatterende bilder av de to-beinte.. hehehhee. Her kommer det en hel haug med bilder fra mitt kamera også. At jeg har lagt ut så mange bilder av Dilla er bare for å gjøre opp for de andre bildene jeg har lagt ut av den to-beinte eieren altså *ler*.

Siris bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::):( Tror aldri jeg har hatt så vondt i magen etter å ha sett på bilder noen gang! Utrolig bra bilder, eller det vil si nesten alle var utrolig bra....

Memmo til meg selv: Aldri, aldri, aldri spise pølse når det er kameraer i nærheten........ <_<

Husk å spamme meg på mail også da Siri! ;)

Oki, bare for å være grei så har jeg funnet fram de fine bildene av Skrulla :P

Marianne117.jpg

Trening143_edited.jpg

*englefjes*

*prøve å ikke dobbelposte da damene. Strengmod. Aya*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*---- er dere ikke FORNØYD eller ?? *ler med litt stygg, hes og ekkel rødvinslatter*

Husk å spamme meg på mail også da Siri!

Vil du ha ALLE bildene i full oppløsning ? Det ble jo litt MANGE kan du si.. hehehehe.. har du bredbånd ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Masse herlige bilder av hundene ja - og noen kanskje ikke fullt så flatterende bilder av de to-beinte.. hehehhee. Her kommer det en hel haug med bilder fra mitt kamera også. At jeg har lagt ut så mange bilder av Dilla er bare for å gjøre opp for de andre bildene jeg har lagt ut av den to-beinte eieren altså *ler*.

Siris bilder

Møe fine bilder av Dilla da.................. (litt usikker på om det kompanserer for de øvrige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmpf..ikke bare Marianne som tar støgge bilder av meg nei..(begynner å lure på om jeg virkelig SER sånn ut ;) ).. Heldigvis for deg så tar du knallfine av Lyrababen min da :) Selv om hun for tiden ser ut som hun går i konstant sidevind... Når man endelig orket å løfte det ene øret så deiset det over og måtte gi tapt for tyngdekraften gitt B)

Edit: Likka kler meg :(

Edit 2:Siri, kan sikkert sende noen fine bartebilder i denne retningen og? Et par av de hvor man ser henne litt i profil kanskje? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*---- er dere ikke FORNØYD eller ?? *ler med litt stygg, hes og ekkel rødvinslatter*

Vil du ha ALLE bildene i full oppløsning ? Det ble jo litt MANGE kan du si.. hehehehe.. har du bredbånd ? :lol:

Jepp, bare spam i vei, bare ikke send så mange i slengen for hotmail komprimerer bildene... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette bildet du mener, Marianne? :lol:

2006-12-16-Sonentreff063.jpg

Kan forøvrig muligens tilgi Siri for å legge på minst 10 år på alderen min på bildet, siden hun har tatt så søte bilder av Lyra og meg! Tante Tone har teken på rare belgere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette bildet du mener, Marianne? :lol:

2006-12-16-Sonentreff063.jpg

Kan forøvrig muligens tilgi Siri for å legge på minst 10 år på alderen min på bildet, siden hun har tatt så søte bilder av Lyra og meg! Tante Tone har teken på rare belgere ;)

Jeg synes nå dere var søte hele gjengen jeg da :). Med eller uten pølser (ehhhh... dypfrossen kylling), bartedyr, krølledyr røyk eller hva det nå var :(.

Jeg starter nå prosess mailing :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette bildet du mener, Marianne? :)

2006-12-16-Sonentreff063.jpg

Kan forøvrig muligens tilgi Siri for å legge på minst 10 år på alderen min på bildet, siden hun har tatt så søte bilder av Lyra og meg! Tante Tone har teken på rare belgere ;)

Rare belgere?? Hun er da ikke rar :lol: Du falt i smak ja... Du fikk tilmed frem grisegrynta hennes :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...