Marthe Skrevet 13. Desember 2006 Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Denne tråden handler om Border collie/ Australsk kelpie blandingen Tassa og Malinoisen Extra. Tassa Siter
Marthe Skrevet 16. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 Flere bilder kan du se på www.brukshunden.net Tassa ble røntget fri (A) for HD/AA Så nå blir det mye trekking i vinter Håper bare snøen kommer snart <_< Siter
janne&kenny Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 kjempe fine hunder:) har vert å smug kikket på hjemmesiden din så jeg "kjenner" dem fra før. hihi! Siter
Guest Just me!! Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 Så nydelig hun er! Siter
Guest Vicky Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 Tassa er utrolig nydelig! Siter
Marthe Skrevet 19. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2006 Tusen takk alle sammen Siter
Marthe Skrevet 19. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 I natt kom lille Extra til verden.Det er ei lita Malinois tispe, som skal flytte inn til oss i midten av mai. Jeg har tatt noen bilder fra valpekassen i dag, men det kommer selvfølgelig flere. Jeg har ikke valgt ut tispe enda, men en av disse er det: Flere bilder ligger på hjemmesiden Jeg kommer til å legge flere ut, så fort jeg får muligheten til det Siter
TineSimbaNana Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Åh så gøy Dette har du jo ventet lenge på.. Lykke til med valg av tispe Blir vel gøy å få henne i hus? Siter
Rabalder Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Håper de blir like pene og snille som Brenda. Gratulerer med valp Crizpo, også må du gratulere Torhild og Brenda med valpekullet fra meg Siter
helenehelgesen Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Gratulerer. Gøy med valp da Siter
Wanderlust Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Nå har du ventet lenge, og ENDELIG er ho her Gleder meg til mange bilder Lykke til med lille nurket Siter
Carina Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Så spennende! Gratulerer så mye! Nå må du være skikkelig flink å oppdatere med bilder! Siter
Mud Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Gratulerer! De var da fryktelig like Laekenvalper de der *ler* Siter
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Gratulerer :icon_fun: Håper hun lever opp til dine forventninger Siter
Marianne&Bianca Skrevet 19. Mars 2007 Rapporter Skrevet 19. Mars 2007 Ja, gratulerer og lykke til! Gleder meg til å se flere bilder når de blir eldre og vokser ut av valpekassa Siter
Marthe Skrevet 20. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2007 Åh så gøy Dette har du jo ventet lenge på.. Lykke til med valg av tispe Blir vel gøy å få henne i hus? Tusen takk Ja, jeg gleder meg til å få henne i hus. Har ventet lenge på den lille dukka Håper de blir like pene og snille som Brenda. Gratulerer med valp Crizpo, også må du gratulere Torhild og Brenda med valpekullet fra meg. Det håper jeg også Skal hilse til Torhild og gratulere:) Gratulerer! De var da fryktelig like Laekenvalper de der *ler* Takk takk Ja, det kan stemme:) Utrolig søte ja. Gleder meg til de bilr litt eldre, slik at det blir litt mer fart i de Gratulerer Håper hun lever opp til dine forventninger Takk for det! Ja, det håper og tror jeg Jeg kommer med flere bilder så fort som mulig Siter
Rottis jentå Skrevet 21. Mars 2007 Rapporter Skrevet 21. Mars 2007 Gratulere sååååå masse, hvalpene er bare så deilige Men skulle hun ikke hete Brakeless's Action? Men Absolute Extra var også veldig kult da:) Siter
Marthe Skrevet 21. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2007 *Glede seg veldig til sommerleiren* Ja, det blir gøy Gratulere sååååå masse, hvalpene er bare så deilige Men skulle hun ikke hete Brakeless's Action? Men Absolute Extra var også veldig kult da:) Takk Jo, det var planen, men jeg skiftet Har lagt ut flere nye bilder av valpene i dag på hjemmesiden for de som vil se Siter
Aya Skrevet 21. Mars 2007 Rapporter Skrevet 21. Mars 2007 Hihi, har allerede sett jeg;D Heerlige Siter
Recommended Posts