Marthe Skrevet 22. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2007 Gratulerer med 9 mnd dagen ^_^ ^_^ hun er en flott jente... håper vi snart treffes igjenn... ^_^ Det må vi fikse vet du Nydelig er hun! Tusen takk for det Det er kjekt å høre Så stor lille x er blitt. ^_^ 9 måneder allerede, så fort tiden går.. Tiden har gått kjempe fort synes jeg også Jeg lurer på hvor stor hun blir. Hun veier ca 24 kilo + nå. Men hun er bare rundt 60 cm høy, så jeg håper hun blir litt høyere. Hvis hun har tenkt å legge seg ut enda mer, så blir hun senes ut som en dachs til slutt Siter
Marthe Skrevet 3. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2008 Nydelig er hund. Takk for det Her kommer litt nye bilder av Tassa og Extra: Siter
Artemis Skrevet 3. Januar 2008 Rapporter Skrevet 3. Januar 2008 Flotte bilder Hvor stor er hun? Hun ser ikke ut til å være noen pingle Siter
Marthe Skrevet 3. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2008 Flotte bilder Hvor stor er hun? Hun ser ikke ut til å være noen pingle Hun er faktisk ikke så veldig stor. Ca 58 cm. og 24 kg. Jeg håper hun bli litt større Men pingle, det er hun i hvert fall ikke Siter
Papillon Skrevet 3. Januar 2008 Rapporter Skrevet 3. Januar 2008 Synes hun ser skikkelig intens ut jeg. Sånn litt intenst blikk.. Utrolig flink! Siter
Marthe Skrevet 3. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2008 Synes hun ser skikkelig intens ut jeg. Sånn litt intenst blikk.. Utrolig flink! Ja, du kan si det slik Siter
Maritaa Skrevet 3. Januar 2008 Rapporter Skrevet 3. Januar 2008 Nydlige bilder av begge hundene Siter
charlotte Skrevet 3. Januar 2008 Rapporter Skrevet 3. Januar 2008 Det er hundene sine det! Det er en sånn aura av arbeidslyst og intelligens rundt de, haha :-D Siter
Stine Pernille Skrevet 3. Januar 2008 Rapporter Skrevet 3. Januar 2008 Extra er nydelig! Bare lurer, har du noen oppstillingsbilder av henne? Kunne tenkt meg å se... Siter
Marthe Skrevet 6. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2008 Nydlige bilder av begge hundene Takk takk Det er hundene sine det! Det er en sånn aura av arbeidslyst og intelligens rundt de, haha :-D Tassa har i hvert fall en aura av intelligens Arbeidslysten er ikke alltid på plass Extra er nydelig! Bare lurer, har du noen oppstillingsbilder av henne? Kunne tenkt meg å se... Jeg kan prøve å få tatt det i den nærmeste fremtid Ellers så er dette det beste bilde jeg har av bevegelse/fra siden: Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Skrevet 7. Januar 2008 Så fine! ! Og så heldige de er som har en så ivrig og flink eier som trener med dem! Siter
Marthe Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Så fine! ! Og så heldige de er som har en så ivrig og flink eier som trener med dem! Takk, det er kjekt å høre Vi prøver så godt vi kan StineogAce: Nå har jeg prøvd å ta oppstillingsbilde. Så her kommer de: Ellers så har jeg to filmer fra sist: http://www.vimeo.com/618021 Fri ved fot og C-arbeid http://www.vimeo.com/653911 C-arbeid Siter
Maritaa Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Hun er såå fin! Synes hun er så mørk og fin i ansiktet Siter
Aya Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Peneste snuppa. Hvor høy er hun? Siter
Wulfi Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Du burde lagt ut det bildet jeg tok. Det med puta. Fnis... Søte ex! Siter
Marthe Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2008 Hun er såå fin! Synes hun er så mørk og fin i ansiktet Takk takk Jeg liker også når de er mørke :happy: Peneste snuppa. Hvor høy er hun? Ca 57 cm. tror jeg. Hun er ikke så veldig stor Edit: Du burde lagt ut det bildet jeg tok. Det med puta. Fnis... Søte ex! Ja Sååå kjekt er det med tante Anja (Wulfi) på besøk: Hun er verdens mest kosete malinois, det er jeg sikker på Siter
Marthe Skrevet 19. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2008 I dag 19.03.07 er Extra 1 år Bilder og tekst fra året som har gått finner dere i bloggen Gratulerer med dagen Extra :happy: Siter
jeanette-k Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Skrevet 20. Mars 2008 Gratulere me dagen til Extra i går Siter
Wulfi Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Skrevet 20. Mars 2008 Gratulerer så masse til Extra!! Tiden har flydd!! Siter
Maritaa Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Skrevet 20. Mars 2008 Grattis så mye til Extra Kan ikke få sagt det nok; hun er såå flott Siter
Recommended Posts