Marthe Skrevet 13. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2007 Peneste jenta! Hun begynner å få mer voksent uttrykk i ansiktet nå, synes jeg. Gleder meg til å se henne live=) Ja, jeg ser nesten ikke at hun vokser, men når jeg ser på de gamle bildene så har hun jo vokst en hel del så stor hun har blitt da. og nydelig! Takk takk for noen STORE og pene ører NYDELIG hund Ja, ørene er store og større vil de bli Kjempefine bilder! Takk Extra har veldig lyst til å møte Prada igjen! Nydelig jente da.. Herlig uttykk på henne. Spennende at det ikke bare er langhårsbelgere her synes jeg. Ja, det er det Er veldig fornøyd med rasevalget så langt. Så vakker hun har blitt! Herlig rampete utrykk. Ja, hun lever opp til utsende sitt Siter
Marthe Skrevet 1. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2007 Her kommer en liten oppdatering Jenta har vokst litt, og har blitt ei herlig lita frøken. Jeg har ikke skrevet så mye om henne før, men her kommer litt: Rasemessig så er bevoktningsdelen veldig sterk/naturlig for henne. Så det sier seg selv at hun ikke kan være løs ute, eller uten oppsyn. Dette har jeg vært forberet på, og har derfor jobbet med det siden dag en. Vil egentlig si at det går veldig fint. Ellers så er hun et arbeidsjern. Hun jobber og jobber til hun får det til. Apportering går som en drøm, fri ved fot går veldig fint (la med bilde). Ellers så har vi trent endel spor (både NBF og IPO). Hun er veldig sporsugen, heldigvis Feltsøk har vi nettopp begynt med, og hun gir seg ikke før hun får det til, så hun er bare en drøm å jobbe med. Hun har vokst veldig i det siste. Hun er 47 cm høy, og rundt 17 kg. Hun er veldig kraftig til å være tispe, så det blir kjekt å se hva det blir av henne Når det gjelder gemyttet hennes så er hun bare god. Hun møter folk med logrende hale og ørene klistret i nakken. Inne er hun huses kosejente Hun har en god av/på knapp som gjør at hun er rolig inne, og i hundre når hun er ute Siter
Guest 2ne Skrevet 1. August 2007 Rapporter Skrevet 1. August 2007 Hun er 47 cm høy, og rundt 17 kg. Hun er veldig kraftig til å være tispe, så det blir kjekt å se hva det blir av henne Ler! Yngstefrøkna her veier halvannen kilo mer, og er ca 64 cm i manken.. Hun er rett nok veldig spinkel, men allikevel.. Det er nok ingen lita tøtte du har fått deg nei Hun ser forresten ikke så lang ut på fvf'en deres, men som du kanskje ser selv, om hun skal trave med kontakt (noe lydighetstrente hunder ofte gjør) så får hun litt gal rygglinje (du ville jo høre hva en dommer sa om henne, sant?) Siter
Marthe Skrevet 1. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2007 Ler! Yngstefrøkna her veier halvannen kilo mer, og er ca 64 cm i manken.. Hun er rett nok veldig spinkel, men allikevel.. Det er nok ingen lita tøtte du har fått deg nei Oi Trodde ikke det var så gale Jeg tror nok at hun blir stor ja Hun ser forresten ikke så lang ut på fvf'en deres, men som du kanskje ser selv, om hun skal trave med kontakt (noe lydighetstrente hunder ofte gjør) så får hun litt gal rygglinje (du ville jo høre hva en dommer sa om henne, sant?) Takk! Jeg trenger absolutt all hjelp jeg kan få når det gjelder utstilling. Jeg har ikke begynt å trene så mye ringtrening med henne enda. Men det er sikkert lurt som du sier at hun ikke har kontakt når vi er i ringen. Så at det var hele 4 maller som skulle stilles på Bjerke, så jeg få se og lære litt. Tar henne med, slik at jeg kanskje kan få noe tips om hvordan jeg bør gjøre det Siter
trevi Skrevet 2. August 2007 Rapporter Skrevet 2. August 2007 tren ringtrening med kun utstillingsline, og bruk klikker når hun løper riktig. funker fint på gale dyret mitt (ikke det at fvf'en hennes er noe å skryte av da men ) hun vet at når utstillingslinen kommer frem, så er det ringtrening på gang... tren også på oppstilling, gjerne at hun står utovervendt, de stiller seg så mye penere da... tren gjerne med dobbelthandling, så hun venner seg til å stå utovervendt... for når de står og ser på fører, vil de gjerne "henge" litt, og da mister de rygglinjen og får en feil vinkel på nakken. da sees vi gjerne på Bjerke da.. med 47 terver Siter
Guest 2ne Skrevet 2. August 2007 Rapporter Skrevet 2. August 2007 Oi Trodde ikke det var så gale Jeg tror nok at hun blir stor ja Det er ikke rettferdig å sammenligne henne med vesla her da, hun har jo omtrent ikke kropp *flir* Moren hennes veier 25 kg, om det er noen trøst Takk! Jeg trenger absolutt all hjelp jeg kan få når det gjelder utstilling. Jeg har ikke begynt å trene så mye ringtrening med henne enda. Men det er sikkert lurt som du sier at hun ikke har kontakt når vi er i ringen. Så at det var hele 4 maller som skulle stilles på Bjerke, så jeg få se og lære litt. Tar henne med, slik at jeg kanskje kan få noe tips om hvordan jeg bør gjøre det Bare hyggelig Det kan være lurt å se på hvordan belgerene stilles ja, plukker opp noen tips da Siter
Carina Skrevet 2. August 2007 Rapporter Skrevet 2. August 2007 Hun er bare helt nydelig! Og hun høres ut som en kjempeflott hund å arbeide med. Håper vi treffer dere snart igjen. Siter
Wanderlust Skrevet 2. August 2007 Rapporter Skrevet 2. August 2007 Ho er jo så utrolig flott da. Håper jeg får sett henne på bjerke Siter
Marthe Skrevet 18. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2007 I dag er Extra 5 mnd gammel Hun vokser stadig den lille frøkna. Her er litt nye bilder: NKK Bjerke 2007 Her er en film fra lydighetstreningen: http://vimeo.com/277876 (Første filmen jeg har laget, så det er ikke noe kjempe bra kvalitet ) Siter
Krissien Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Ååå... Så stor og fin hun er blitt... Savner henne både meg og Happy. Håper du blir med Emilie til Bergen snart.. Siter
Miriam Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Å, så flinke dere er! Extra er kjempefin, både på flim og "live" Siter
MariJ Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Så stor hun har blitt, og så deilige ører da Siter
Peers Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Hun har blitt utrolig stor, og ikke minst utrolig flink! Blir spennende å følge med på dere framover Synd jeg ikke rakk å hilse på dere på Bjerke, men på avstand så hun veldig fin ut! Siter
Marianne Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Fine lille snuppa! Ligger bilder av henne fra Bjerke på siden min forresten Siter
Carina Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Flinkeste fineste Extra! Håper vi ser dere igjen snart. Siter
Marthe Skrevet 20. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2007 Hun har blitt utrolig stor, og ikke minst utrolig flink! Blir spennende å følge med på dere framover Synd jeg ikke rakk å hilse på dere på Bjerke, men på avstand så hun veldig fin ut! Ja, det var synd Håper vi treffer dere en annen gang! Fine lille snuppa! Ligger bilder av henne fra Bjerke på siden min forresten Så fine bilder! Det var kjekt å hilse på dere på Bjerke Flinkeste fineste Extra! Håper vi ser dere igjen snart. Ja, vi har veldig lyst å treffe dere snart også Kanskje vi kunne trent ei helg? Det er ikke noe problem å komme til Stavanger :icon_fun: Til dere andre, tusen takk Siter
Aya Skrevet 21. August 2007 Rapporter Skrevet 21. August 2007 Ååh, Eeeextraa Hun har bare blitt så lekker. Jeg er enig i at tur til Stavanger er smart. Siter
Carina Skrevet 22. August 2007 Rapporter Skrevet 22. August 2007 Ja, vi har veldig lyst å treffe dere snart også Kanskje vi kunne trent ei helg? Det er ikke noe problem å komme til Stavanger :icon_fun: Jaaa, det var lurt. Klubben her har jo faktisk brukstrening lørdagene og ipo-trening søndag, så det hadde jo kanskje vært en idè? Så kan vi få med oss Ingvild og Knottis også, det er på tide Knottis blir noe mer enn bare sofa-hund. Nei huff, det var slemt, stakkars Ingvild kan jo ikke noe for at de aldri er friske samtidig i det huset der. Siter
Aya Skrevet 23. August 2007 Rapporter Skrevet 23. August 2007 Jaaa, det var lurt. Klubben her har jo faktisk brukstrening lørdagene og ipo-trening søndag, så det hadde jo kanskje vært en idè? Så kan vi få med oss Ingvild og Knottis også, det er på tide Knottis blir noe mer enn bare sofa-hund. Nei huff, det var slemt, stakkars Ingvild kan jo ikke noe for at de aldri er friske samtidig i det huset der. *Hmph* Det var godt du la på den siste kommentaren der altså! *Glise* Siter
Marthe Skrevet 23. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2007 Jaaa, det var lurt. Klubben her har jo faktisk brukstrening lørdagene og ipo-trening søndag, så det hadde jo kanskje vært en idè? Så kan vi få med oss Ingvild og Knottis også, det er på tide Knottis blir noe mer enn bare sofa-hund. Nei huff, det var slemt, stakkars Ingvild kan jo ikke noe for at de aldri er friske samtidig i det huset der. Det høres ut som en veldig bra idè Knottisen må selvfølgelig også være med. Extra har forresten bare "litt" kamplyst, og må innta alle mulige stillinger for å ta filla : Nei, det er ikke klippet ut og limt inn... Det er Extra Siter
Peers Skrevet 23. August 2007 Rapporter Skrevet 23. August 2007 Det høres ut som en veldig bra idè Knottisen må selvfølgelig også være med. Extra har forresten bare "litt" kamplyst, og må innta alle mulige stillinger for å ta filla : Nei, det er ikke klippet ut og limt inn... Det er Extra Genialt bilde Skikkelig blinkskudd! Siter
Recommended Posts