Marthe Skrevet 16. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2007 Oi, har tiden gått SÅ fort! Ikke lenge igjen nå Marthe.. Det blir spennende! Ja, tiden har gått kjempe fort De blir bare mer og mer aktive for hver dag. 10 mai får jeg endelig ta henne med meg hjem Så fine de var! Nå begynner de jo å se ut som hunder også. Ikke rotter Nå går det fort fremover her! Gleder meg til å følge med utviklinga her:D Ja, nå er de ikke lengre noen rotter I skrivende stund springer de rundt på kjøkkenet Nå var de kjempeherlige! Vi kommer snart på besøk igjen. (Stian er i Sverige i dag og henter Caress.) Selvfølgelig skal dere komme på besøk da Extra og jeg vil også ha dere med på miljøtrening i Haugesund Siter
Marthe Skrevet 16. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2007 Må oppdatere Tassa sin tråd litt også I helgen var vi på IPO kurs, hvor Tassa fikk lisensen til å trene videre. Så fremover nå kommer det til å bli endel IPO spor, og vi skal også prøve videre på C arbeidet Litt bilder av Tassa fra den siste tiden : Hvorfor angrepet på figuranten ser slik ut, kan dere lese om i bloggen Siter
Guest Vicky Skrevet 16. April 2007 Rapporter Skrevet 16. April 2007 Jeg er ikke lite missunnelig heller! Flotte bilder. Siter
molly Skrevet 17. April 2007 Rapporter Skrevet 17. April 2007 Wow, jeg er imponert. Har vært inne å tittet litt rundt på siden din og lest litt om dere. Du er superflink med hundene dine, og bare unge jenta... Siter
Aya Skrevet 17. April 2007 Rapporter Skrevet 17. April 2007 Fine Tassa:D KLART man må kose med figuranten. Det er jo sånn fremmede mennesker skal brukes! Siter
Marthe Skrevet 21. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2007 Nå er valpen valgt Her er bilder av det lille malletrollet som flytter inn til oss 10 mai: Flere bilder ligger på hjemmesiden Siter
Guest Just me!! Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Oi, så søt a gitt! Maller er så sinnsykt fine *sukk* Vi skal jo til vestlandet i sommer.. *hinthint* Siter
Rabalder Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Hun er nydelig Er såå valpesyk. Gleder meg til å hilse på henne i sommer Siter
Guest Vicky Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Hun er bare uendelig nydelig! Som du vet jeg synes... Blir ikke lite valpesyk av å se på bilder av den frøkna der. Gleder meg til å hillse på henne. Siter
Wanderlust Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 å guud så nydelig ho var Gleder meg virkelig til å følge med videre... Siter
Marthe Skrevet 22. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2007 Oi, så søt a gitt! Maller er så sinnsykt fine *sukk* Vi skal jo til vestlandet i sommer.. *hinthint* Takk takk. Hvis dere kommer til vestlandet må du selvfølgelig si i fra Hun er nydelig Er såå valpesyk. Gleder meg til å hilse på henne i sommer Takk Gleder oss veldig til sommerleiren vi også Hun er bare uendelig nydelig! Som du vet jeg synes... Blir ikke lite valpesyk av å se på bilder av den frøkna der. Gleder meg til å hillse på henne. Tusen takk! Hvis alt passer så har vi veldig lyst til å komme på besøk i sommer Lille tutta må ha masse miljøtrening. å guud så nydelig ho var Gleder meg virkelig til å følge med videre... Takk Kommer flere bilder av henne på hjemmesiden etterhvert. Hun er kjempesøt! Takk. Gleder meg til å hilse på din lille rosa også. Pene valpen! Nydelig var hun Takk for det. Gleder meg til at hun blir like gammel som Lyra. Da kan vi begynne å trene skikkelig. Siter
Guest Vicky Skrevet 22. April 2007 Rapporter Skrevet 22. April 2007 Tusen takk! Hvis alt passer så har vi veldig lyst til å komme på besøk i sommer Lille tutta må ha masse miljøtrening. Det er bra Siter
Marthe Skrevet 27. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2007 Her kommer litt nye bilder fra i går Resten av bildeserien ligger på hjemmesiden. Siter
molly Skrevet 27. April 2007 Rapporter Skrevet 27. April 2007 Oj, oj, oj... For ei fin litta tøtte... Så ikke spesielt pysete ut heller, der hun kampet om biteskinnet... Siter
Aya Skrevet 27. April 2007 Rapporter Skrevet 27. April 2007 Fiineste jenta! Knottis og jeg gleder oss veldig til å leke med dere Siter
Guest Just me!! Skrevet 27. April 2007 Rapporter Skrevet 27. April 2007 Aaw Så herlig å se at hun leker med Tassa, det var dagens bilder Siter
ellish Skrevet 27. April 2007 Rapporter Skrevet 27. April 2007 Så flotte de har blitt! Når var det du skulle hente henne? Har litt dårlig hukomelse. Skal hente Abby den 7. Mai. Siter
Marthe Skrevet 2. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2007 Har glemt helt å svare i denne tråden. Oj, oj, oj... For ei fin litta tøtte... Så ikke spesielt pysete ut heller, der hun kampet om biteskinnet... Hun er veldg tøff ja Jeg må nok dempe det endel etterhvert. Slik at hun ikke får helt kontrollen Aaw Så herlig å se at hun leker med Tassa, det var dagens bilder Ja, Tassa synes Extra er veldig grei, så det er jo bra Så flotte de har blitt! Når var det du skulle hente henne? Har litt dårlig hukomelse. Skal hente Abby den 7. Mai. Jeg får henne om 1 uke idag. Kommer til Haugesund den helgen Siter
Marthe Skrevet 3. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Vi har begynt å trene apporterting Her kommer noen nye bilder fra i går: Resten av bildene ligger på hjemmesiden Siter
Recommended Posts