Gå til innhold
Hundesonen.no

Spill


MegaMarie

Recommended Posts

Herregud, jeg skjønner jo nada her jeg.

Har fått en fisk oppi tanken for salg og er i butikken og glor på disse dustete besøkende som bare trasker rundt og diller..

Hvordan får jeg prakket fisken på dem, jeg bare spør jeg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Jepp, jeg har skjønt det nå, endelig! :P Og det har blitt masse bebiser! Men det tar jo så lang tid....! Fiiin øvelse for tålmodigheten min! *flir*

Du kan kjøpe vokse middel i butikken, det er en sånn blå ting...

Da vokser fiskene fortere, bebissene blir voksne og de voksne fiskene får fortere babyer ;)

Moro.. :o

Hvordan får fiskene bedre helse? Og tar det lang tid før de får unger?

De får bedre helse ved å bruke vitaminer, det er den lilla dingsen og det tar ca 2 fiske dager før de får babyer og du kan bruke vokse middel for at det skal gå fortere det er den blå tingen...

Herregud, jeg skjønner jo nada her jeg.

Har fått en fisk oppi tanken for salg og er i butikken og glor på disse dustete besøkende som bare trasker rundt og diller..

Hvordan får jeg prakket fisken på dem, jeg bare spør jeg :P

Vis du har nok penger kan du kjøpe et snegle hus og en blå dings i butikken da kommer det tusen folk til butikken din for å kjøpe fisken og du kan selge fisken for utrolig masse penger, selgte en for noe med 400000 kr der innpå en gang jeg, hehe! :o De kjøper dem før de er inne i butikken til og med vis du har sånn snegle hus og blå ding.... ;)

Nesten alle fiskebabyene mine døde. :o Har bare tre igjen... Noen som vet hvorfor de døde og sånn ca hva som er rimlig pris for en fisk? Går syyykt tregt og avle de, også vente til de er 20 dager før man kan selge de.. synes jeg.. :icon_redface:

Ja alle fiskene dør ganske fort når du ikke er der og er natte vakt og slik, det er ganske teit og jeg aner ikke hvorfor... De fineste fiskene mine døde en gang.

Jeg har skrevet til de andre her oppe atte du kan kjøpe vokse greier som du tar i når du syns det går for treigt.

Noe som gjør atte fiskene lever bedre er oksygen pompe og varmekolbe, vis du ikke har råd så selg en fisk dyrt, de bryr jeg ikke om prisen ser det ut som, høyere pris jo fortere blir de selgt her hos meg ihvertfall :P

*trippelinnlegg.Mod Yakine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, det har jeg også! :o Hvilke har du fått?

Har visst fått 3 nå. Crimson Comet, Oriental Goldbub og en eller annen magic fish of health eller noe :o

Hmm... Menmenmeeen, det tar da så lang tid! :icon_redface: *utålmooodig*

Bruk det blå voksemiddelet som du kan kjøpe på "Supplies". Bruk det flere ganger så skal du se at fiskene får unger og vokser fort! Bruker det hele tiden selv :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fullversjonen av dette spillet. Ble ganske fort lei, har ikke spilt det siden i høst engang.

Noen tips:

For å få fiskene til å vokse fortere kan man stille klokka på pc'n et par timer fram. Husk bare å stille den tilbake igjen også...

Hvis man setter spillet på pause eller lavere hastighet om natta og når man ikke er hjemme, så slipper man å komme tilbake til massedød i akvariet.

Her kan man teste ut avlskombinasjoner og sjekke hva man må parre for å få ønsket art.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...