Gå til innhold
Hundesonen.no

Spill


MegaMarie

Recommended Posts

Hvis du setter tiden på sakte så går det litt bedre! :icon_redface: Jeg kjøpte masse bebiser før jeg la meg igår, satte tiden på sakte og alle var voksene når jeg skrudde på pc'n idag! :o Noen hadde dødd, men ikke så mange! :o

Hehe, det er et godt tips. Men jeg hadde allerede gjort det. Det må ha vært noe ugg i vannet eller noe , som forårsaket døden..:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Hehe, det er et godt tips. Men jeg hadde allerede gjort det. Det må ha vært noe ugg i vannet eller noe , som forårsaket døden..:S

Ja det kan tenkes.. Eller at de syns det hadde fått litt lite mat eller sånn vitaminting.. Ellers så hadde de bare ikke lyst til å leve mer...! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan tenkes.. Eller at de syns det hadde fått litt lite mat eller sånn vitaminting.. Ellers så hadde de bare ikke lyst til å leve mer...! :o

Men det er noe merkelig her... altså, ulogiske ting som skjer.

For eksempel, alle var "fit for fight" inatt da jeg la meg etter en fuktig julebord tur med ag-gjengen. Men altså, like døde idag uansett...

SÅ, kan man parre alle med "alle", om de er jenter eller gutter eller levende eller døde... Har dere merket det? Rimelig bisarr at man kan putte en død fisk i "parretanken" og den besvangrer den andre :icon_redface:

Men en annen ting... MÅ man være i butikken for at fiskene skal bli solgt? Det er så utrolig kjedelig å sitte og vente på at det skal skje noe :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er noe merkelig her... altså, ulogiske ting som skjer.

For eksempel, alle var "fit for fight" inatt da jeg la meg etter en fuktig julebord tur med ag-gjengen. Men altså, like døde idag uansett...

SÅ, kan man parre alle med "alle", om de er jenter eller gutter eller levende eller døde... Har dere merket det? Rimelig bisarr at man kan putte en død fisk i "parretanken" og den besvangrer den andre :o

Men en annen ting... MÅ man være i butikken for at fiskene skal bli solgt? Det er så utrolig kjedelig å sitte og vente på at det skal skje noe :o

Du forgiftet vel fiskene med "den fuktige ånden" din da! *flir* Nei jeg vet ikke hvorfor de døde.. ;)

Har ikke prøvd å parre noen døde jeg, men det er jo litt ekkelt ja...! :icon_redface:

Vente på at det skal skje noe...? Solgte noen fisk nå, og det var to som ble solgt før det i det hele tatt kom folk i butikken..! 36 stk kom for å se på fiskene mine! Men har du kjøpt de ornamentene? De som skal pynte opp i selgerkaret? Prøv på det, da kommer de strømmende! :o (Lettlurte fjols ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet*

Vente på at det skal skje noe...? Solgte noen fisk nå, og det var to som ble solgt før det i det hele tatt kom folk i butikken..! 36 stk kom for å se på fiskene mine! Men har du kjøpt de ornamentene? De som skal pynte opp i selgerkaret? Prøv på det, da kommer de strømmende! :icon_redface: (Lettlurte fjols :o )

Vel, har planer om å kjøpe sånt, men må ha noe peng først.. Mens jeg var ute og hugget juletre her (altså i RL knis..), så fikk noen av de dustete fiskene en eller annen sykdom. Så dermed har jeg måttet spy ut peng på medisiner og sånt...

*gremme*

EDIT: herregud, folk betaler jo hva som helst joooo... Har fått 8600 dollar for en fisk på 30 år, knis... men altså, lite å kjøpe til akvariet etterhvert.. får jo bare lov til å kjøpe noen få "ornaments" så er det slutt liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi! må mase litt til eg :o

jo altså..fiskene mine blir parret opp hele tida, men det kommer omtrent aldri noken unger :icon_redface:

Det står lixom "pregnant" på omtrent alle, og plutselig er ingen gravide, men det har kanskje bare komt 1 unge (eller ingen i det hele tatt).

er det sånn noken andre plasser? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi! må mase litt til eg :o

jo altså..fiskene mine blir parret opp hele tida, men det kommer omtrent aldri noken unger :icon_redface:

Det står lixom "pregnant" på omtrent alle, og plutselig er ingen gravide, men det har kanskje bare komt 1 unge (eller ingen i det hele tatt).

er det sånn noken andre plasser? :o

Kanskje du har for mange fisk slik at det ikke er plass til noen nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaster dem i søppelbøtta!

*stønn* er det mulig??! Jeg har nærmere en million dollar på konto, men har enda ikke skjønt det med søppelbøtten, knis... Må jo kanskje være andre ting jeg ikke har fått med meg også dah??

:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

name='Vala' date='Dec 10 2006, 15:46 15' post='302737'

EDIT: herregud, folk betaler jo hva som helst joooo... Har fått 8600 dollar for en fisk på 30 år, knis... men altså, lite å kjøpe til akvariet etterhvert.. får jo bare lov til å kjøpe noen få "ornaments" så er det slutt liksom...

Det er helt vannvittig hva de betaler, jeg måtte teste så jeg solgte en syk fisk, husker ikke hvor mye men jeg trykka på 0'en til jeg ikke fikk lov mer...! :rolleyes: Bare en liten indikasjon på hva de betaler...! :o

name='ingrid_92' date='Dec 10 2006, 17:37 17' post='302796'

Ja :icon_redface: det kom litt unger etter kvert som at solgte en del fisk ja :o:o

Jeg bruker også selltank'n til å avle fram fisker, funker fint det! ;)

name='M.J' date='Dec 10 2006, 17:58 17' post='302803'

Hvordan får jeg solgt fisk?

Det er ingen av kundene som kjøper noe, de bare trasker rundt der.

Har du trykket på sell da? og har du fikser i det karet? Ellers så kan det ta litt tid før de kjøper, bare å smøre seg med tålmodighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har greid og skaffe fisker og jeg tror jeg har kjøpt mat til fiskene også.. hvordan flytter jeg en fisk til en annen tank? hvor lang tid tar det før de blir voksene, og hvordan kjøper jeg flere fisker av andre raser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...