Gå til innhold
Hundesonen.no

Spill


MegaMarie

Recommended Posts

En veninne av meg fant et spill innpå 123spill.no hvor du kunne kjøpe fiske egg og oppforstre fisk og drive fiske avl!

Det er om å finne magiske raser(noe jeg ikke har klar enda <_< ) og da tror jeg at du bare skal prøve å avle masse fisk helt til det kommer en ny rase, men da må du huske å parre de nye fiskene du får å ikke bare de gamle hele tiden...

For å tjene penger så må du selge fisk.

Det er ikke alt du kan gjøre fordi da må du kjøpe spillet, men jeg syns vi kan gjøre det meste i hvertfall...

Til nå så har jeg hatt utrolig mange fiske babyer og de fleste som jeg har nå er av eget oppdrett, skal se om jeg finner ut hva de heter.4 av 10 fisker er av eget oppdrett...

Her er spillet: Trykk her

Bare spør vis det er noe du lurer på! :D

EDIT: Nå fikk jeg nettopp en magisk fisk i "dyrebutikken" :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Skjønner ikke hvordan jeg selger fisken igjen jeg da...

Du må legge de i den derre "sell tank" eller hva den nå heter, og så må du være inne i butikken for at den kan bli solgt! Men fisken må være voksen først! :huh:

Er ikke så god på å forklare og en stund siden jeg har spilt, men håper du skjønte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe joda jeg har skjønt det, og solgt endel fisk, men så har jeg fått en sånn Magic Breed Discovered og det sto at den ville lage masse bebiser, men der skjer jo ingenting her! hmmm, nå har jeg to Beta'r igjen.. Hmmm, noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skjønte jeg det, men de er for små til å få barn :huh:

hvor gamle må de være ?

kan man parre fisker av forskjellig rase ?

ett spørsmål til: :D

Jeg skal selge den ene fisken min og har satt den i sale tank. Jeg går på sell fish, og der står det 1 fish for sale. Men hvordan får jeg solgt den, og vet jeg hvor mye jeg får for den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavalita:

sett dem i "parrekassa" og gå inn der det er en fisk på venstre nedre hjørne (jada sikkert verdens beste forklaring :icon_redface:

EDIT:

HJELP ! da jeg slo på dataen i dag var alle døde :icon_comfused:

*Dobbeltpost. Mod Vala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...