Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket for bruker du og hvorfor?


JailyTina

Recommended Posts

Jeg tror at løse rykter uten kildeanvisninger skal vi la vær å høre på. Hadde det blitt funnet slike stoffer så skal jeg garantere deg at salget hadde blitt stoppet med en gang. Mattilsynet er jevnlig og tar prøver av fôret som selges i Norge, med andre ord ingen fare.. Jeg har forresten hørt at alle hunder som fôres på Hills kommer til å dø av det........., og det er jo riktig???....

Haha, det var et dårlig eksempel.. Jeg har ikke sagt at jeg tror på det, bare fordi jeg har hørt det. Var veldig skeptisk jeg, når slike, ganske alvorlige ting, sies uten kilder. Derfor ville jeg bare høre om andre her inne også hadde hørt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Haha, det var et dårlig eksempel.. Jeg har ikke sagt at jeg tror på det, bare fordi jeg har hørt det. Var veldig skeptisk jeg, når slike, ganske alvorlige ting, sies uten kilder. Derfor ville jeg bare høre om andre her inne også hadde hørt det..
Jeg kjenner fôrbransjen i dette landet opp og ned, frem og tilbake.. Det finnes ingen fôr på markedet som genuint skiller seg ut på tilsetninger i forhold til andre. Derimot er bransjen knallhard, og ved den minste anledning så vil en konkurrent bruke et påskudd for alt det er verd.. Det kan være nok at bestemora til kameraten til onkelen hans brukte Eucanuba når bikkja hans fikk kreft. Får rette personen høre dette så kan mølla være igang. Derfor stoler jeg aldri på rykter om ditt og datt. Foretrekker å forholde meg til ting den dagen det står på papiret.

Ellers blir alle fôr i dette landet jevnlig testet for innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Rex går på Olivers. hvorfor? Fordi han fungerer veldig godt på det, fin pels, og fikk mindre avføring enn da han gikk på eukanuba, royal Canin ol. En 15 kg sekk holder i lang tid, og man får det tilkjørt gratis. Veldig god service, og sjapp levering. (bestilte tidlig en morgen, fikk fòret samme ettermiddag :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fôrer Yrja med Royal Canins labradorfôr. Det gjør vi fordi hun blant annet får bedre pels av det fôret. Yrja har også ganske sensitiv mage, men hun fungerer bra med Royal Canin. Hun liker smaken, og vi er i det hele tatt fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Olivers Maxx energi på Kali. Hun er veldig kresen i matveien og har vanskelig for å legge på seg. Med dette fòret, så trenger hun ikke å spise så mye for at skal være i et godt hold. I tilegg så er det veldig mye av maten som blir tatt opp av kroppen i olivers. Etter at hun begynte med det har hun hatt veldig fin pels, lite avføring og lagt på seg. Det er også veldig god service hos olivers, veldig greit å få kjørt det helt til døra uten å betale noe ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fôrer med Vom & Hundemat, og supplementerer med diverse annet rått. Har ordnet meg gode kontakter, så jeg får tak i mye fine råvarer. Nylig fikk jeg tak i haugevis med fantastisk lever, tunger, hjerter, struper, kjøttbein, osv. Umåtelig populært. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...