Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi vil leke mer!


Marianne

Recommended Posts

Guest Just me!!

Ups, jeg vet ikke om vi har pølser :lol: Bare advarer: Archie kan muligens slå seg litt vrang, han er blir så utrolig ivrig med andre i nærheten. Ikke noe jeg ikke greier å takle altså, men foregår det over lengre tid tror jeg papsen må hente meg. Han blir litt umulig å ha med å gjøre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar
Jeg tar det vel egentlig som en selvfølge at man ikke slipper hunder som har en eller "dille" i forhold til andre hunder, enten de er voksne eller babyer...

Men når dere sier det, så er jeg vel kanskje enig i at det kan bli litt vel kaotisk ja...

Løpetid ja! Jippi... :(

Ja? Løpetid er kjekke greier? *flirer*

Ja, da går jeg av på Mortensrudkrysset eller Lofsrud :lol: Hvor er det best at du plukker meg opp?

Det er her(den bussen med rød firkant rundt) du mener, ikke sant?

Nå dukker ikke bussen opp på den linken din? Men det er sikkert riktig? :) Kan du gå av bussen ved shell-stasjonen, så kan jeg plukke deg opp der? Sånn ca kl. 10.30? (husker ikke når bussen var der sånn ca jeg?)

EDIT: Man skal selvsagt grille ja, det ser jo ikke akkurat ut som desember, gjør det vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølser bør man ha........ deilige Gilde grillpølser som man kan svi skikkelig på bålet

Du kødder nå ??? Gilde OSTEGRILL med bacon skal det være ! Intet annet - nemlig :lol:. Godt stekt med et pent, sort lag utenpå. Så det så ! Forresten er det barnslig med sennep og ketchup altså - bare for å ha sagt det... trøndere tar'n iallefall bar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dukker ikke bussen opp på den linken din? Men det er sikkert riktig? :lol: Kan du gå av bussen ved shell-stasjonen, så kan jeg plukke deg opp der? Sånn ca kl. 10.30? (husker ikke når bussen var der sånn ca jeg?)

Tror det stemmer, bussen er der 10.25 så det passer veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Går nok bra serru, Just Me (Pus, du er bare pus du i min verden... :lol: )

Men, nå stikker jeg og komme rikke på nett før vi reiser i morra.. Hvis noen vil si meg noe lurt så er jeg på sms 99619108. Ellers ses vi i mårra!

Hope so, hehe. Snakkes i morra da Psycho! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Løpetid er kjekke greier? *flirer*

Ja, det er i hvert fall en i huset her som er veldig enig med deg, en firfoting... Jeg kan vel i grunn styre meg jeg, men utfordringer setter man selvfølgelig pris på. Jeg har jo en hund som er sindig, rolig og avbalansert (NOT!) så det går nok kjempefint.. :rolleyes:

Edit: men heldigvis slipper jeg å ha med to sindige, rolige tenåringer. Goldengutten ombestemte seg (puh!)

Du kødder nå ??? Gilde OSTEGRILL med bacon skal det være ! Intet annet - nemlig :(. Godt stekt med et pent, sort lag utenpå. Så det så ! Forresten er det barnslig med sennep og ketchup altså - bare for å ha sagt det... trøndere tar'n iallefall bar !

Jeg må ha sennep og ketchup altså... :lol: Er ingen barka trønder, bare en beskjeden groruddøl... Og ikke har jeg kniv til å spikke grillpinner (heter det det?) med engang, friluftsmennesket jeg er... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kødder nå ??? Gilde OSTEGRILL med bacon skal det være ! Intet annet - nemlig :lol:. Godt stekt med et pent, sort lag utenpå. Så det så ! Forresten er det barnslig med sennep og ketchup altså - bare for å ha sagt det... trøndere tar'n iallefall bar !

Ekke du krylling da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke har jeg kniv til å spikke grillpinner (heter det det?) med engang, friluftsmennesket jeg er... :lol:

Nei det tenkte jeg også på.. Har ikke sånt jeg heller..! Får håpe noen er bedre friluftmennesker en oss så vi kan lån da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skap-krylling :). Jeg var trønder på avveie i 4,5 år jeg ! Men Norefjell er jo fortsatt favorittstedet da !

Norefjell i høstdrakt !

Jeg har enda ikke vært på Norefjell jeg :lol:

Ser det herfra da:P Du får si ifra neste gang du skal dit så kanskje du får selskap :( Så utrolig pent ut der (er hvitt der nå da:P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei så ikke dette før nå jeg.. noen som kan oppdatere med litt om hvor dere skal på tur å sånn så jeg slipper å lete det fram? har en vovs som veldig gjerne skulle ha møtt andre hunder og kan hende jeg får med meg en venninde og hunden hennes hvis jeg blir med.. men hvor gamle er dere? jeg er bare 15.. går det ann å komme seg dit med buss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke vært på Norefjell jeg :lol:

Ser det herfra da:P Du får si ifra neste gang du skal dit så kanskje du får selskap :P Så utrolig pent ut der (er hvitt der nå da:P )

Neimen MAKAN :). Ikke vært på Norefjell ?? Hehhehe.. du er nok ikke alene. Mange innfødte som aldri har satt sine spor der oppe - annet enn på Norefjellstua eller noe sånt da :(.

Åååååååå.... er det snø der nå ? Tilbragte mange dager der oppe gjennom hele vinter'n jeg - men jeg stod aldri på nedoverski - kun bortover (hundene måtte jo være med må vite, og det passer så utrolig dårlig med "bikkja i bakken" i et alpinanlegg liksom).

heihei så ikke dette før nå jeg.. noen som kan oppdatere med litt om hvor dere skal på tur å sånn så jeg slipper å lete det fram? har en vovs som veldig gjerne skulle ha møtt andre hunder og kan hende jeg får med meg en venninde og hunden hennes hvis jeg blir med.. men hvor gamle er dere? jeg er bare 15.. går det ann å komme seg dit med buss?

Det er nok god spredning i alder på deltakerne ;). Noen av oss er mye yngre inni hodet enn utapå !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fjorten. :) Vi skal møtes på Bysetermåsan kl. elleve i morgen, var det ikke slik? Jeg kommer etter det da.

Grilling, og så kanskje tur etterpå?

okei :rolleyes: hvordan kommer du deg dit? har du msn?

Det er nok god spredning i alder på deltakerne :lol:. Noen av oss er mye yngre inni hodet enn utapå !

okei :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hmmm.... kanskje jeg må ha med tre sekker ved - det ser jo ut som om vi blir veldig veldig mange......... he he - må ha stort bål eller mange små blå liksom...

Hvor mange blir vi?

Siri

2ne

MJ

Anette

Marianne

Molly?

Just Me

Psycho

Terrier?

MonicaT

BC-mann (hmmmm - om han virkelig er mann så får han en tøff dag tror jeg he he he )

BlueBitch?

LBL

Karine

Wow...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Jeanette som var barnslig denne gangen! :)

Nå tasser jeg i seng, gleder meg til i morgen! :(

Ja noen må tjene til livetsopphold. <_< (og slik at jeg kan ta fri når monstrene kommer)

Håper dere har hatt en fin dag i høst? været. Selv har jeg rellet rundt på åker med firhjuling i over 1 time, så Blaze er nok fornøyd selv om det ikke ble noe treff.

Håper vi kan komme neste gang :lol:

Jeg vil forresten gjerne se bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...