Guest Christine Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Pjuuh..Endelig er jeg ferdig med tentamen for dette halvåret! Kan bare ikke beskrive hvor herlig det er! Flere som er ferdige med tentamen/eksamen nå? Uhm..Ble ferdig med mattetantamen klokken kvart på ti i dag, snakk om å ta seg god tid Når har vi bare en prøve igjen før jul! Edit: Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Jeg har to eksamener igjen. Kan nesten ikke vente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Har hatt mine to eksamner, sensuren faller på torsdag... *nervøs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Jeg har en den 18 desember Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Ferdig med siste eksamen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Har muntlig eksamen foran hele klassen på tirsdag - blir deilig å bli ferdig, og siden vi ikke får noen karakter på den merker jeg at jeg blåser litt i hvordan det går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Vi har hverken tentamen eller eksamen Masse prøver da <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja027 Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Den siste tentamenen har vi imorgen.Engelsk nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Har ikke hatt noen enda, kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til de er ferdige <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Jeg er ferdig med to og har to igjen. Siste er på lørdag 16. og etter det blir det travelt med å stelle i stand til jeg får fullt hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 ferdig ja skriveleif, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Den siste var på fredag, men da var jeg syk så jeg får se om jeg må ta den på nytt. Ellers er jeg ferdig, men vi har en del prøver før jul da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Skrivedag i norsk på fredag og noen småprøver senere. Har vel også en heldagsprøve i rettslære etter jul før terminslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Yupp. Ferdig med tentamen for leenge sia vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Vi begynner med heldagsprøver i morgen.. Er ikke helt 100% sikker, men tror tentamene er etter jul før den nye terminen starter.. Jeg har 8 dager på skolen + 3 praksisdager igjen av skolen før juleferien, og jeg har i løpet av de dagene 5 prøver. 3 heldagsprøver, og to vanlige prøver. Får se hvordan det går, for jeg er ikke helt i form, og det er alt for mye som skjer rundt meg nå.. Som jeg gleder meg til jul!! og så håper at det har gått bra for dere på prøvene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Ferdig med den siste tentamenen for en uke siden Nå har vi bare noen prøver og et prosjekt igjen før jul=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Vi har tentamen uke nå: Mandag - Norsk Tirsdag - Engelsk Onsdag - Lesedag/Fri (DIGG) Torsdag - Matte Fredag - Fransk Synes det er såå deilig jeg, føler meg så fri når jeg bare kan gjøre meg ferdig også gå hjem ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Jeg har mattetentamen tirsdag neste uke, men ellers er jeg ferdig med tentamener. Betyr jo slettes ikke at jeg har fri, dessverre. Har italienskprøve i morgen, naturfaginnlevering til fredag, matteinnlevering hadde jeg til i dag, norskframføring har jeg om ei ukes tid, pluss alt det andre av vanlige lekser og andre ting som kommer opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Jeg er ferdig med tentamen får i år! Vi skulle bare ha engelsk da siden det er det eneste avsluttende faget utenom samf. fag og geografi. Kjempe deilig ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Jeg har to eksamener igjen. Kan nesten ikke vente. Mm, heldigvis så har jeg bare en... Men jeg "gleder" meg sikkert like vilt til den, som du til dine Har hatt mine to eksamner, sensuren faller på torsdag... *nervøs* Eh.. jeg har en sensur som faller på onsdag... Gleder meg lite til den, men det som er gjort er gjort- og hjort er dådyr eller noe i den duren... så egentlig, så er jeg ikke her. Men jeg leser *åpne boken igjen....* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Har ikke hatt så mange tentamener i år, "bare" to halvdagsprøver i norsk og engelsk så nå gjenstår bare matten neste mandag. Har hatt et hav av prøver i det siste, så det skal bli kjempebra å bli ferdig! Kan endelig begynne å få trene "skikkelig" hund igjen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Mohahaha! NULL tentamen og NULL eksamen i år gitt:D Så ja, er ferdig:P Men vi har en del andre prøver og innleveringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Hadde min første i dag, i engelsk. På torsdag har jeg kjemi, neste tirsdag fysikk og neste torsdag matte.. Og så er det juleferie i en hel måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jennajensen Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Er ferdig med mattetentamen og har igjen norsk og engelsk.. Skal ha norsk på onsdag og engelsk på torsdag... <_< Den ene læreren vår har bare yndlingselever... Hu gir 6 ere til noen og mindre til alle de andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Har Engelsk tentamen igjen, Matte tentamen, norsk muntlig, matte fremføring, matte muntlig, særoppgave i norsk, k&H + arbeids program.. Phu.. Vil være ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar