Line_ Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Fikk akkurat et nytt (gammelt) valpebilde av Felix og broren hans. Sjekk den str. forkjellen Tenkte jeg bare skulle vise dere.. PS: Felix er den store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Oy da Var litt forskjell der alså... Hvordan er det i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 oida! det må jeg si... det var veldig så forskjell det skulle være på dem også.. men har jo sett slike forskjeller før hos valper, og det trenger jo ikke altid bety noe.. men søte var dem! spes den store lubbene hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 hehe.. det var stor forskjell Som tine sier, hvordan er det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teresemor Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 oj trodde at det lå tre hunder der først jeg... har du bilder av felix og broren slik de ser ut nå så får vi se hvordan broren er i forhold til felix nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Oy, det var stor forskjell..trodde der lå flere jeg med en gang jeg så bildet...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleNuff Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 oi! det var stor forskjell, trodde også at det lå flere valper der med det første:P men søte var de!^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Oj...Trodde også det lå fler valper der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 åh herregud Det så jo sykt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Sværing! Ohoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Oi, det var stor forskjell! Ser ut som om det ligger tre valper der jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2006 Noen valper har mer næringsvett enn andre ser det ut til Det var det samme med Freya og broren også. Freya var størst den gangen men nå er hun ikke stor i forhold til andre dverger lenger. Har ikke sett broren etter at han ble levert, men regner med han er større enn henne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 3. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Jeg aner ikke hvordan str. forskjellen er i dag desverre :S Har prøvd å få kontakt med eierene til Emil, men de svarer ikke. Men jeg vet at de trodde Emil kom til å bli toypuddel, men etter det jeg har hørt av han som klipper han, er at han har vokst seg ganske stor i forhold til det han var som liten, og han er ganske sikker på at han er en dverg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Hihi det var "litt" forskjell på dem ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Jeg har også et sånt bilde. Sjekk den lille tricoloren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Dæven så stor forskjell det er på de, men gud så nydelige da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Valpestørrelse har ikke alltid så mye å si for voksen størrelse, nei. Det var ikke i nærheten så stor forskjell på min Gullet og hennes søsken, men hun var absolutt den kraftigste tispevalpen - men har blitt den minste som voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Det var litt av en forskjell ja I Amigo sitt kull var alle sammen nokså jamnstore, men jeg fikk litt hakaslepp da jeg traff valpene igjen når de var rundt året gamle - sjekk bare dette bildet! Dette er Amigo og søsteren - det er hele 12 kg forskjell på dem (hun 15 og han 27 kg!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sussa85 Skrevet 9. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2006 Oi! det var no helt sinnsykt stor forskjell. Men Herlige var de begge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 17. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2006 Jøye meg Lillebroren til zelda veide 400 g mindre:P Han blir mest sannsynlig dverg og hun blir mest sannsynlig mellompuddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2006 Var nokså jamnstore i kullet til Diego også, men det forandret seg fort.. Diego er nå den minste der til og med søsteren er større enn han. Broren Bamse er 32 kg og 54-56 cm, imens Diego er 18 kg og 43-44 cm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar