Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandefjord Hundeklubbs utstilling 20-21 januar 07

Bee

Recommended Posts

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hei sann

Vi kommer:)

Men lurer på overnatting og helst hytter.. trenger ikke å være helt i nærheten men ikke alt for langt unna heller.

Hytter som gjærne har litt str. siden vi er flere som reiser sammen og vil gjærne bo i samme hytte.

Tusen takk til alle som hjelper en stakkar Trønder:)

God Jul forresten

klem

Kristin :rolleyes::rolleyes:

Skrevet

Jeg skal mest sannsynelig stille en tispe sheltie valp også, blir hennes første valpehosw, så hun er ikke gammle jenta, så vi får se hvordan det går :lol:

Skrevet

Vi kommer, men blir bare CC jeg skal stille. Debuterer med Juniorklassen med egenoppdrettet tispe, spennende. Og deuterer med en valp 4-6 mnd.

Skrevet

Hadde planer om å stille Kelly på valpeshow der, men så har jeg glemt det helt! Noen som vet om det går ann å ettermelde der?

Skrevet
Jeg skal mest sannsynelig stille en tispe sheltie valp også, blir hennes første valpehosw, så hun er ikke gammle jenta, så vi får se hvordan det går :lol:

ooo, hvem hvem? (nyskjerrigheten slår tiligjen :lol:)

Skrevet

NEEEEI!!

Jeg har helt glemt at jeg er i Tyskland den datoen... Er det mulig!??

Da må jeg jo få noen andre til å stille Chessea. Jeg nekter å ikke stille henne, nå som jeg har betalt og greier... Så sykt deprimerende.. :)

Skrevet
jaja. jeg får vel "ofre meg" hehe:p

Ja, det MÅ du.. :) Fnis. Ellers må jeg be noen andre portis-folk stille udyret. Mamma nekter.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg skal være med for første gang med Tinka i junior klassen. Det er første gang for meg også, så jeg gruer meg veldig. Jeg får ta det med et smil, så går det vel bra..

Skrevet
Sande :blink:

Det går tog direkte fra Sande til Sandefjord:

- en gang i timen i hverdagene (XX.35)

- en gang i timen på lørdager fram til 14.35, da er neste 16.35, også går det sånn annenhver time utover kvelden.

- annenhver time på søndager fra 08.35 til 16.35, så går det hver time.

Fra Sandefjord til Sande går det tog:

- en gang i timen hverdager (XX.39)

- en gang i timen lørdager fram til 11.39, så annenhver time.

- annenhver time på søndager, fra 07.39 til 12.39, så en gang i timen fram til 21.39, som er siste toget.

Det gjelder fra 07.01.07, men jeg ville dobbeltsjekka, i tilfelle noe kommer opp. :)

Edit: Turen tar i underkant av en time.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...