Gå til innhold
Hundesonen.no

Domino, Bull Terrier


Taz

Recommended Posts

Takk, nå har jeg bare enda mer lyst på et lite "bullefrø" hehe :lol:

Tror Balder hadde likt en bulle søster, har planer om å avtale møte med en bulleoppdretter etterhvert for å se om Balder liker dem.

Stemoren min hadde ei bullterrier tispe, men jeg møtte henne ikke før hun var 1 1/2 år og så voksen en bulle kan bli :) Hun kunne sitte og stirre i veggen i timesvis, eller snurre rundt og rundt utpå gulvet, har forstått at det er dette som kalles "bullefnatt", eller? Eneste jeg uroer meg for er om en bulle hadde giddet og bli med og holde følge med oss på tur.

Du får kose deg masse med de to herlige hundene dine :imrgreen:

Hehehe.

Og jeg som trodde at innlegget mitt skulle være avskrekkende.. :(

Men ja, Buller er herlige.. Har personlighet som det holder.

Kan jo gå en tur en dag vi? Hvis du enda er i Rogaland. ;)

Bullefnatt er når de plutseligt får ett energikick, de løper og løper rundt og rundt på gulvet.. Hehe..

En Bulle klarer fint å henge med på tur, det er aktive hunder og fortjener ett aktivt liv.

Eneste problemet blir vel kanskje regn, de liker ikke regn. :P

Men det er Buller i Sverige som er viltsporchampions..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Har ikke fått gratulert deg enda jo! Gratulerer med det nye familiemedlemmet! Synd det med Cody da! Men håper du får det flott med den nye tassen! ^_^

Takk.. :lol:

Ja, savner Cody, men det hjelper å ha Domino..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.

Og jeg som trodde at innlegget mitt skulle være avskrekkende.. :lol:

Men ja, Buller er herlige.. Har personlighet som det holder.

Kan jo gå en tur en dag vi? Hvis du enda er i Rogaland. :lol:

Bullefnatt er når de plutseligt får ett energikick, de løper og løper rundt og rundt på gulvet.. Hehe..

En Bulle klarer fint å henge med på tur, det er aktive hunder og fortjener ett aktivt liv.

Eneste problemet blir vel kanskje regn, de liker ikke regn. :lol:

Men det er Buller i Sverige som er viltsporchampions..

Hehe :)

Vil gjerne være med på tur og kose med lille Domino, men Balder har vært så uhelig og kuttet opp poten skikkelig i dag så han må holdes i ro en periode nå.

Balder liker heller ikke regn så da passer det fint :o

Min stemors bulle var nok sikkert både utrent og veldig bortskjemt for hun gadd ikke gå mer en 10-15 min før hun nektet og gå lengre hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, nå har jeg bare enda mer lyst på et lite "bullefrø" hehe :)

Tror Balder hadde likt en bulle søster, har planer om å avtale møte med en bulleoppdretter etterhvert for å se om Balder liker dem.

Hamlet sier at du kan få Domino... Heelt sant.. (Hamlet bor for tiden i samme hus med bullen, da søs er hjemme for juleferien)...

Som dere forstår, liker Hamlet IKKE Domino :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei Sandra.. Hamlet liker Domino, av og til iallefall. :)

Ikke lett å være Bulle valp når ingen vil leke med henne..

Hun gav opp Diego for lenge siden, så da vi kom hjem syns hun Hamlet virket som en passende lekekamerat.. Selv om Hamlet ikke er heelt enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...