Gå til innhold
Hundesonen.no

Domino, Bull Terrier


Taz

Recommended Posts

Skrevet
Takk, nå har jeg bare enda mer lyst på et lite "bullefrø" hehe :lol:

Tror Balder hadde likt en bulle søster, har planer om å avtale møte med en bulleoppdretter etterhvert for å se om Balder liker dem.

Stemoren min hadde ei bullterrier tispe, men jeg møtte henne ikke før hun var 1 1/2 år og så voksen en bulle kan bli :) Hun kunne sitte og stirre i veggen i timesvis, eller snurre rundt og rundt utpå gulvet, har forstått at det er dette som kalles "bullefnatt", eller? Eneste jeg uroer meg for er om en bulle hadde giddet og bli med og holde følge med oss på tur.

Du får kose deg masse med de to herlige hundene dine :imrgreen:

Hehehe.

Og jeg som trodde at innlegget mitt skulle være avskrekkende.. :(

Men ja, Buller er herlige.. Har personlighet som det holder.

Kan jo gå en tur en dag vi? Hvis du enda er i Rogaland. ;)

Bullefnatt er når de plutseligt får ett energikick, de løper og løper rundt og rundt på gulvet.. Hehe..

En Bulle klarer fint å henge med på tur, det er aktive hunder og fortjener ett aktivt liv.

Eneste problemet blir vel kanskje regn, de liker ikke regn. :P

Men det er Buller i Sverige som er viltsporchampions..

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Har ikke fått gratulert deg enda jo! Gratulerer med det nye familiemedlemmet! Synd det med Cody da! Men håper du får det flott med den nye tassen! ^_^

Takk.. :lol:

Ja, savner Cody, men det hjelper å ha Domino..

Skrevet
Hehehe.

Og jeg som trodde at innlegget mitt skulle være avskrekkende.. :lol:

Men ja, Buller er herlige.. Har personlighet som det holder.

Kan jo gå en tur en dag vi? Hvis du enda er i Rogaland. :lol:

Bullefnatt er når de plutseligt får ett energikick, de løper og løper rundt og rundt på gulvet.. Hehe..

En Bulle klarer fint å henge med på tur, det er aktive hunder og fortjener ett aktivt liv.

Eneste problemet blir vel kanskje regn, de liker ikke regn. :lol:

Men det er Buller i Sverige som er viltsporchampions..

Hehe :)

Vil gjerne være med på tur og kose med lille Domino, men Balder har vært så uhelig og kuttet opp poten skikkelig i dag så han må holdes i ro en periode nå.

Balder liker heller ikke regn så da passer det fint :o

Min stemors bulle var nok sikkert både utrent og veldig bortskjemt for hun gadd ikke gå mer en 10-15 min før hun nektet og gå lengre hihi :P

Skrevet
Takk, nå har jeg bare enda mer lyst på et lite "bullefrø" hehe :)

Tror Balder hadde likt en bulle søster, har planer om å avtale møte med en bulleoppdretter etterhvert for å se om Balder liker dem.

Hamlet sier at du kan få Domino... Heelt sant.. (Hamlet bor for tiden i samme hus med bullen, da søs er hjemme for juleferien)...

Som dere forstår, liker Hamlet IKKE Domino :)

Skrevet

Neei Sandra.. Hamlet liker Domino, av og til iallefall. :)

Ikke lett å være Bulle valp når ingen vil leke med henne..

Hun gav opp Diego for lenge siden, så da vi kom hjem syns hun Hamlet virket som en passende lekekamerat.. Selv om Hamlet ikke er heelt enig..

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...