Gå til innhold
Hundesonen.no

Domino, Bull Terrier


Taz

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Oj, så herlig! Jeg har mast lenge på gubben om å kjøpe en Bull Terrier, i 6 år faktisk, men han blir ikke enig med meg. Det og Schâfer vil han ikke ha, så da får jeg kose meg med mine AmAkita :P (...og se på andres herlige Buller :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor?

Domino ser forøvrig helt herlig ut :)

Da han overhode ikke fungerte som en normal hund, pluss at han var aggressiv mot Diego så kunne jeg ikke ta han med til Sverige eller bruke han til noe som helst, gav jeg han tilbake til oppdretter som avlivet han etter at han utreagerte mot barn..

Hun avlivet han uten å si noe til meg..

Oj, så herlig! Jeg har mast lenge på gubben om å kjøpe en Bull Terrier, i 6 år faktisk, men han blir ikke enig med meg. Det og Schâfer vil han ikke ha, så da får jeg kose meg med mine AmAkita ;) (...og se på andres herlige Buller :icon_redface: )

Hehehe.. Buller er herlige ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke at du hadde lagd denne :) jeg trodde også at hun skulle hete Dakota *Snurt* Men jaja, hun ser jo faktisk ut som en Domino hihi... Gratulerer så mye, og jeg håper å få møte denne fantastiske jenta :icon_redface: Ekstra gøy når vi fikk begge vite at vi fikk jentene våres på samme dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke at du hadde lagd denne ;) jeg trodde også at hun skulle hete Dakota *Snurt* Men jaja, hun ser jo faktisk ut som en Domino hihi... Gratulerer så mye, og jeg håper å få møte denne fantastiske jenta :) Ekstra gøy når vi fikk begge vite at vi fikk jentene våres på samme dag :)

Hehe.. Hun het Dakota, men hun var en Domino.. Hehehe.. ;)

Jeg håper virkelig jeg noen gang får treffe Shade.. :icon_redface: Og Serchaj selvsagt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult! :icon_redface: Hun var stilig!

Kennel Active Lad?? Jøss. De var naboene mine her på Fjellhamar i ihvertfall 10 år. Da jeg var mindre gikk de tur med hundene forbi her hver dag. Visste aldri hva kennelnavnet deres var, men nå fant jeg det ut! Tøft! De gjør det jo virkelig bra, ser jeg.

:) Husker godt de brukte å gå tur med 3 hvite buller her. Det var alltid en hel del buller inne i hagen deres. Tror jeg husker den som het "Sofi".

Da jeg var liten, og ikke skjønte meg på hunder, kalte jeg dem "grisene". Fysj. Men synes jo nå at de er søte da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult! :P Hun var stilig!

Kennel Active Lad?? Jøss. De var naboene mine her på Fjellhamar i ihvertfall 10 år. Da jeg var mindre gikk de tur med hundene forbi her hver dag. Visste aldri hva kennelnavnet deres var, men nå fant jeg det ut! Tøft! De gjør det jo virkelig bra, ser jeg.

:P Husker godt de brukte å gå tur med 3 hvite buller her. Det var alltid en hel del buller inne i hagen deres. Tror jeg husker den som het "Sofi".

Da jeg var liten, og ikke skjønte meg på hunder, kalte jeg dem "grisene". Fysj. Men synes jo nå at de er søte da!

Hehe. Så morsomt.. :P

Ja, de gjör det veldig bra.. Faren til Domino ble Nordisk vinner på vikingskipet, og halvsöstera ble Norsk junior vinner elns.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Åh hun er virkelig nydelig :lol:

Lyst og skrive litt om hvordan det er å ha en Bull terrier i hus?

Klart jeg kan skrive om hvordan det er å ha en Bulle i hus.. Hehe..

Kan begynne med å quote oppdretteren hennes.

"Valpetiden med en Bulle er ett rent *******"

Hehehe.

Men det gjelder å ha tålmodighet, og ikke være redd for tingene sine..

Men Domino er herlig, til tross for sko fetisj, eller hun ble verdens lykkeligste hund når hun finner sko, trenger ikke nødvendigvis å ødelegger dem. Det er bare så utrolig morsomt med sko.

Hun tror at andre hunder som knurrer vil leke med henne, samme hvis du hadde blitt sint på henne.

Er du ute av rommet i 2 sekund, så kan du finne henne stående oppå bordet, det trenger ikke å være ting på bordet som hun har lyst på engang, hun bare står der og kikker rundt.

Hun har for vane å dra ut ledningen til tv'en, hun tygger ikke på den, hun drar den ut også går hun.

Folk er det morsomste som finnes, spesielt fremmede som vil hilse på henne, da er hun i himmelen.

Hun er en avslappet hund, reiste 14 timer med henne i går da jeg reiste hjem til Stavanger, og hun sov hele turen. Vi tok buss, båt (Var til og med storm ute på havet) og bil fra Sandefjord til Stavanger.

Hun ville så vidt ut av bilden når vi hadde luftepauser, hun sov jo så godt må vite. Hehe

Ellers så er Bullefnattene noe å være klar over, også hodet dems.

De har knallharde hoder, så aldri ha hodet ditt over en Bulles hode.. :(

Noe mer du ville vite? :)

En typisk Bulle.

ErmanenBullesermanenBulle.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg kan skrive om hvordan det er å ha en Bulle i hus.. Hehe..

Kan begynne med å quote oppdretteren hennes.

"Valpetiden med en Bulle er ett rent *******"

Hehehe.

Men det gjelder å ha tålmodighet, og ikke være redd for tingene sine..

Men Domino er herlig, til tross for sko fetisj, eller hun ble verdens lykkeligste hund når hun finner sko, trenger ikke nødvendigvis å ødelegger dem. Det er bare så utrolig morsomt med sko.

Hun tror at andre hunder som knurrer vil leke med henne, samme hvis du hadde blitt sint på henne.

Er du ute av rommet i 2 sekund, så kan du finne henne stående oppå bordet, det trenger ikke å være ting på bordet som hun har lyst på engang, hun bare står der og kikker rundt.

Hun har for vane å dra ut ledningen til tv'en, hun tygger ikke på den, hun drar den ut også går hun.

Folk er det morsomste som finnes, spesielt fremmede som vil hilse på henne, da er hun i himmelen.

Hun er en avslappet hund, reiste 14 timer med henne i går da jeg reiste hjem til Stavanger, og hun sov hele turen. Vi tok buss, båt (Var til og med storm ute på havet) og bil fra Sandefjord til Stavanger.

Hun ville så vidt ut av bilden når vi hadde luftepauser, hun sov jo så godt må vite. Hehe

Ellers så er Bullefnattene noe å være klar over, også hodet dems.

De har knallharde hoder, så aldri ha hodet ditt over en Bulles hode.. ;)

Noe mer du ville vite? :)

En typisk Bulle.

Takk, nå har jeg bare enda mer lyst på et lite "bullefrø" hehe :lol:

Tror Balder hadde likt en bulle søster, har planer om å avtale møte med en bulleoppdretter etterhvert for å se om Balder liker dem.

Stemoren min hadde ei bullterrier tispe, men jeg møtte henne ikke før hun var 1 1/2 år og så voksen en bulle kan bli :( Hun kunne sitte og stirre i veggen i timesvis, eller snurre rundt og rundt utpå gulvet, har forstått at det er dette som kalles "bullefnatt", eller? Eneste jeg uroer meg for er om en bulle hadde giddet og bli med og holde følge med oss på tur.

Du får kose deg masse med de to herlige hundene dine :imrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...