Gå til innhold
Hundesonen.no

Mellsjøhødgas Vision of Trust (nye bilder 05.01.07)

Silje

Recommended Posts

Skrevet

Åhh såå nydelig hun er.. :D :D

Dette viste jeg ingenting om.. *Furte*

Sånn går det når du flytter fra oss <_<

Skrevet

Åhh såå nydelig hun er.. :D :D

Dette viste jeg ingenting om.. *Furte*

Da må du komme på msn snart igjen, for jeg har nemlig enda en ting du ikke vet om ;)

Takk for alle gratulasjoner! :D

Det kommer nok helt sikkert litt bilder etterhvert :P

Skrevet

Da må du komme på msn snart igjen, for jeg har nemlig enda en ting du ikke vet om :D

Takk for alle gratulasjoner! :D

Det kommer nok helt sikkert litt bilder etterhvert :D

Knis

• 1 month later...
Skrevet

Endelig en liten update med et par bilder :blink:

Villa utvikler seg i riktig retning, og har fin størrelse for alderen. Etter målig 3 mnd. gammel er hun 26 cm., og dette vil si at hun kan forventes å bli ca. 36 cm. som voksen. Håper det stemmer, for det er helt perfekt :)

3 mnd. gammel

IMG_0095.jpg

IMG_0187.jpg

IMG_0179.jpg

Skrevet

Nydelig :blink: Synes hun ser kjempe lekker ut jeg! Blir gøy å se hnne i utstillingsringen :)

Vet du når første show for damen er?

Skrevet

Har ikke sett tråden før nå jeg :ahappy: Men nå fikk jeg se bilder av skjønningen jeg fikk julekort av :)

Håper å møte på deg en dag med Villa da Caroline :whistle: sånn at jeg får hilst på.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...