Guest Christine Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Kan si at siden min er borte, og kommer aldri tilbake Om du linker til oss, så bare fjern linken Takk!
Guest Christine Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Av visse grunner som kanskje noen så, og som jeg helst ikke vil fortelle om på nettet..
Kjerstii Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Så leit Men du? Du kan jo skrive blogg, selv om du ikke har en side mener jeg B)
Maria Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Jøsses. Det var da en merkelig tråd? Skjønner ikke helt vitsen med å legge ut en slik tråd om du ikke forteller grunnen til at du legger den ut? Men det kan hende det er jeg som er sær. Ikke vondt ment.
Guest Christine Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Jøsses. Det var da en merkelig tråd? Skjønner ikke helt vitsen med å legge ut en slik tråd om du ikke forteller grunnen til at du legger den ut? Men det kan hende det er jeg som er sær. Ikke vondt ment. Det er så mange, men om tråden var så merkelig så kan en mod bare slette den
Baby Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Hun sier jo bare at de som linker må fjerne linken fordi at siden hennes er borte jo!
Toller Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Hmm... Det var da synd! Dere hadde jo så fin side. Da fjernes linken
Wanderlust Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Jøsses. Det var da en merkelig tråd? Skjønner ikke helt vitsen med å legge ut en slik tråd om du ikke forteller grunnen til at du legger den ut? Men det kan hende det er jeg som er sær. Ikke vondt ment. Man trenger ikke å fortelle alt, men er jo ganske greit å vite for de som har lagt ut link. Istedetfor å lete fram til alle som har lagt ut link, for å si det! Men synd du stengte siden din Den var jo så fin
Maria Skrevet 10. November 2006 Rapporter Skrevet 10. November 2006 Man trenger ikke å fortelle alt, men er jo ganske greit å vite for de som har lagt ut link. Istedenfor å lete fram til alle som har lagt ut link, for å si det! Men synd du stengte siden din Den var jo så fin Joda, er ganske så enig i det ser du. Men det blir liksom så rart å få et svar som sier "fordi", når man faktisk spør om årsaken til en sak. Det kan da gå an å svare at"nei, det vil jeg dessverre ikke fortelle her på sonen" eller slikt. Vi er jo bare nysgjerrige mennesker, som lurer på hvorfor en side på nettet blir slettet.
Carina Skrevet 11. November 2006 Rapporter Skrevet 11. November 2006 Det var veldig synd, Christine! Har du blogg enda likevel eller?
Guest Christine Skrevet 11. November 2006 Rapporter Skrevet 11. November 2006 Det var veldig synd, Christine! Har du blogg enda likevel eller? Ja, tror jeg skal legge inn linken i signaturen min snart
Muffins Skrevet 11. November 2006 Rapporter Skrevet 11. November 2006 Joda, er ganske så enig i det ser du. Men det blir liksom så rart å få et svar som sier "fordi", når man faktisk spør om årsaken til en sak. Det kan da gå an å svare at"nei, det vil jeg dessverre ikke fortelle her på sonen" eller slikt. Vi er jo bare nysgjerrige mennesker, som lurer på hvorfor en side på nettet blir slettet. Enig
Guest Christine Skrevet 11. November 2006 Rapporter Skrevet 11. November 2006 Sånn da her jeg endret..Fornøyde nå???
Tine Skrevet 12. November 2006 Rapporter Skrevet 12. November 2006 Vi får følge med bloggen da hverfall
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar