MonicaT Skrevet 9. November 2006 Rapporter Share Skrevet 9. November 2006 Her kommer noen bilder av Toya, som er av rasen Breton ( fransk fuglehund ). Du kan lese mer om oss på www.jakthund.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 9. November 2006 Rapporter Share Skrevet 9. November 2006 Så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 9. November 2006 Rapporter Share Skrevet 9. November 2006 Nydelige Toya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 9. November 2006 Rapporter Share Skrevet 9. November 2006 Fiine jenta! Og en herlig hund i virkeligheten og=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 9. November 2006 Rapporter Share Skrevet 9. November 2006 Fiiine Toya! Ser ut som hun har skjønt apport iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 10. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2006 Fiiine Toya! Ser ut som hun har skjønt apport iallefall. Apporten sitter ( men det har vært litt jobb ). I sommer hadde vi stor fremgang på vann apporten, så til sommern skal vi fortsette og kanskje stille på apport prøver - det er målet Tusen takk for alle hilsner Fiine jenta! Og en herlig hund i virkeligheten og=) Ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 14. November 2006 Rapporter Share Skrevet 14. November 2006 såå nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 14. November 2006 Rapporter Share Skrevet 14. November 2006 Vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. November 2006 Rapporter Share Skrevet 14. November 2006 Utrolig fine bilder av henne Flott hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 14. November 2006 Rapporter Share Skrevet 14. November 2006 Så nydelig hun er Fuglehunder er noe av det skjønneste Min hund er blanding av breton og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 15. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2006 Tusen takk for hilsen. Koselig :imrgreen: Denne høsten har Toya vært veldig flink. Så nå skal vi trene masse fremover og starte på jaktprøver til vintern. Der er målet premie og aller helst 1 premie ( *drømme*drømme ) Til våren/sommeren skal vi fortsette apport treningen og forhåpentligvis stille på apport konkurranse og premie der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 22. November 2006 Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 Hun var kjempefin! Kjempefine bilder, likte spesielt det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 22. November 2006 Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 Fy søren så herlig. Dæven døtte Utrolig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 22. November 2006 Rapporter Share Skrevet 22. November 2006 For en bedårende hund! Hvis jeg skal ha den typen fuglehund, så blir det Breton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 23. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Kjempefine bilder, likte spesielt det siste bildet Det bildet er jeg veldig fornøyd med. Her i høst oppdaget jeg at bildet ble brukt i en annonse i lokal avisen vår. morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 23. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2006 Hvis jeg skal ha den typen fuglehund, så blir det Breton Det er ikke noe dumt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 24. November 2006 Rapporter Share Skrevet 24. November 2006 Det bildet er jeg veldig fornøyd med. Her i høst oppdaget jeg at bildet ble brukt i en annonse i lokal avisen vår. morsomt Så morsomt! det bildet du har som personlig bilde er også veldig fint! Min forrige hund ble alltid blandet med en breton, alle trodde han bare var en litt stor breton Det er helt skjønne hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2007 Noen nye bilder: Nå for tiden trener vi masse apport Litt dårlig bilde, men Toya apporterer en tint rype Plask Pene jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2007 kjempeflott! Ser ut som hun koser seg masse i naturen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2007 Fine Toya! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2007 Kjempe vakker! Breton er en nydelig rase! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Nå er det ikke så lenge til jakta Jeg reiser til torsdag og gleder meg kjempe masse. Fant ut at det var greit å lindre vente tiden med noen bilder og her kommer de ( fra i fjor høst ) Gleder meg til lange fine dager ute på fjellet, forhåpentligvis bra med fugl, bikkjer som jobber bra, lange rastepauser i lyngen mens sola skinner. Sitte ute og skravle hund til langt på natt og se på bålet som brenner. ÅÅÅÅ som jeg gleder meg ! 4 ryper etter 2 dagers jakt i Lillehammer Nyskutt rype. Bilde tatt med mobilen Full rulle ..... Må ha en liten pust i pakken også. Bare 3 dager igjen til vi reiser til Nord Sverige og får en prøve smak på årets jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Flinke, pene Toya! Må kose dere skikkelig på fjellet da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Nydelig! Gleder meg ikke mindre til jakt nå... Gud, hvor herlig det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 20. August 2007 Rapporter Share Skrevet 20. August 2007 Nydelig! Gleder meg ikke mindre til jakt nå... Gud, hvor herlig det blir! Dere er så onde .. Neida . bare tuller... . Menem. Toya var bare herlig da ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar