Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi kræsjet..


TineSimbaNana

Recommended Posts

Etter trening i dag dro jeg og mamma hjem, snakket litt i bilen om det å ikke ha bil, bare kom helt plutselig inn på det.. for da måtte jeg jo tatt bussen til treningene osv. og at det er så deilig at mamma har bil så jeg kunne bli kjørt frem og tilbake til trening.

Så skjedde det!

Vi kjørte i en sving og skle ut på fortævet og mamma hadde plutselig ikke noe kontroll på bilen (var også sikkert i sjokk) derretter går vi rett i fjellveggen.. det var kjempe ekkelt.. Fjellveggen liksom, tenk om vi hadde hatt stor fart.. Heldigvis hadde vi ikke det.. Etter smellet i fjellet skle vi ut på veien igjen og kom oss ut av bilen, hele bilen var knust foran.. så sinnsykt ekkelt!

Husker ikke så mye egentlig, det jeg husker mest var når vi kom i mot fjell veggen, da tenkte jeg bare nå dør vi..

Merket etterhvert at jeg fikk sinnsykt vondt i nakken, vi fikk noen til å kjøre oss ned til legevakta og jeg har fått en muskelskade/strekk bare.. ikke no alvorlig heldigvis.. skal bare være i ro noen dager..

Takker så sinnsykt for at det ikke var verre, for det kunne det vært..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting er fælt, men bra at det gikk så bra som det gikk med dere da(bilen er jo bare litt blekk). Var selv å ble påkjørt bakfra i høst mens jeg stod å ventet på at bilen forran meg skulle kjøre av veien. Det endte jo med at min bil kræsja i bilen forran og både fronten og bakenden på min bil var krøllet sammen. Dette var skikkelig skummet, men det gikk bra. Det som er viktig for både deg og moren din er at dere får kjøre fortest mulig, og får snakket om det. Var å kjørte utfor på glatta for noen år siden(jeg var passasjer) og dette sitter fortsatt i meg(jeg snakket ikke med noen om det, ei heller satt jeg på når noen kjørte for en stund siden).

Du må nok regne med stiv nakke en stund fremover. Jeg fikk beskjed om at den tredje dagen var det værst, og det var også sant, selv om jeg var stiv i både nakke og rygg i over en uke etter kollisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var så ekkelt altså..!

Vondt i nakken fortsatt <_< Skal få sånn nakke dings så jeg ikke beveger så mye på nakken.. siden da blir det bare verre.. mennemen.. skulle gå over i løpet av en uke og det håper jeg virkelig at det gjør :)

Hehe, nå er jeg usikker på hvilken nakkedings du viser til. Men uansett, de gangene jeg har enten sittet i en bil som har smelt i front eller bak eller falt ned trappen (Frøken uheldig på denne side av skjermen nemlig...*host*), så har iallefall legen min ikke anbefalt meg å ta slike nakkedingser i bruk. Ene og alene fordi dette hemmer den naturlige bevegelsen av musklene og dermed kan rehabiliteringstiden vare lengre, eller man kan utsette andre muskler for stor belastning siden de ikke er vant til "bruk".

Bare en tanke fra meg til deg!

Supert at det gikk så bra som det gikk ihvertfall.. Sånt er fryktelig i de sekundene før det smeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå er jeg usikker på hvilken nakkedings du viser til. Men uansett, de gangene jeg har enten sittet i en bil som har smelt i front eller bak eller falt ned trappen (Frøken uheldig på denne side av skjermen nemlig...*host*), så har iallefall legen min ikke anbefalt meg å ta slike nakkedingser i bruk. Ene og alene fordi dette hemmer den naturlige bevegelsen av musklene og dermed kan rehabiliteringstiden vare lengre, eller man kan utsette andre muskler for stor belastning siden de ikke er vant til "bruk".

Bare en tanke fra meg til deg!

Supert at det gikk så bra som det gikk ihvertfall.. Sånt er fryktelig i de sekundene før det smeller!

ja jeg vet, men til helga så skal jeg på instruktør kurs og uten denne har jeg drit vondt å vet ik om jeg får dratt da å det vil jeg jo.. så får bare ta den litt av og på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Det der må ha vært sinnsykt ekkelt! ;) Har også vært i en bil som skled skikkelig og var på vei ned en skrent, men heldigvis stoppa den rett før. Sånne opplevelser får en til å tenke annerledes på mange områder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...