Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening i Oslo området lørdag 4 november?

Mud

Recommended Posts

Hehehe jeg aner ikke det med messa eller når den er så det kan jeg ikke hjelpe deg med! :) Ta en bane til Smestad også går buss for bane til Åsjordet der i fra. Bussen går 15 og 45 hver time.

Hvis du er i tvil om noe Ida så har du jo tlf nr mitt!

Men har vi nå bestemt at vi skal ta det på Åsjordet eller? :D :D Noen flere som vil være med!? M.J? 2ne? Anyone? :D

Messa er neste helg der igjenn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Jippi! Flere belgere! :) *2ne er herved pålagt å dukke opp*

vesktkanten hadde vel passet meg fint og..jeg bor vel egentlig ikke akkurat i osloområdet, men jeg bor nærmere vest enn øst :D

Høh? Pålagt? hehe :D

Nå er ikke jeg veldig fan av kartene på gule sider - det påstås at jeg må kjøre over naboens hage rundt i byggefeltet der for å komme meg ut på "hovedveien", for gamle Trondheimsvei går jo ikke rett utafor husveggen her, liksom? - men det ser jo forholdsvis enkelt ut å finne frem da? <_< Jeg kan kjøre ring3 til hvor? Og ikke si veinavn, hva står det på skiltene? hehe

Hvilket klokkeslett snakker vi om, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh? Pålagt? hehe :)

Nå er ikke jeg veldig fan av kartene på gule sider - det påstås at jeg må kjøre over naboens hage rundt i byggefeltet der for å komme meg ut på "hovedveien", for gamle Trondheimsvei går jo ikke rett utafor husveggen her, liksom? - men det ser jo forholdsvis enkelt ut å finne frem da? <_< Jeg kan kjøre ring3 til hvor? Og ikke si veinavn, hva står det på skiltene? hehe

Hvilket klokkeslett snakker vi om, forresten?

Hehehe ja nå har ikke jeg mest erfaring med bilkjøring men vi kan prøve.. Kjør ringveien og ta av til Lilleaker/Bekkestua/Røa (er ikke helt sikker på hva det står, det er ihvertfall oppå Granfosstunellen) Så følger du skilter til Røa. Et stykke oppover der så skal det stå et skilt til en vei til høyre: Bjørnsletta legesenter og/eller skole, inn der skal du! Så er det egentlig å bare kjøre til det butter! :D Men det kartet fra gulesider stemmer faktisk! B) Jeg er ikke så innmari god på å forklare..

Jeg vil være med. Vet du om jeg kan ta 23-bussen?

:D Ja du kan ta den, men hopp av på Radiumhospitalet eller Smestad og bytt over til Åsjordet bussen. Det er ganske langt å gå fra ringveien og tror ikke jeg skal prøve å forklare den veien...! :D

Hva med 11.30?

Edit: Hvi det er noen som er litt redde for å ikke finne fram så send meg en pm eller legg meg til msn (mariannelj@hotmail.com) så får dere tlf nr mitt! ;) Evt kan dere få det av Annette, er ikke mest hjemme om dagen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jammen meg prøve dette her, selvom jeg kanskje havner i Drammen. Putter klotanga i lomma :) ! Jada, det er ikke bikkja som syns det er skummelt å klippe klør, men den pysete mora! :D

:D Den er grei! Skal nok få klippet klørne på snuppa imorgen også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da sier vi 11.30 ?

BcRex, du blir og med? Molly? Det er egentlig litt viktig for meg at vi får trent litt før vi går tur..vi trenger det så veldig skjønner dere ;) Bare så dere er forberedt på at jeg ikke er til å snakke med når jeg har Loke fremme under treningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da sier vi 11.30 ?

BcRex, du blir og med? Molly? Det er egentlig litt viktig for meg at vi får trent litt før vi går tur..vi trenger det så veldig skjønner dere ;) Bare så dere er forberedt på at jeg ikke er til å snakke med når jeg har Loke fremme under treningen..

*flir* kjenner deg assa! Du klarer ikke konse på en ting du vøtt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig, veldig lyst til å komme, hvis jeg klarer det..

Har nettopp vært på tur med min egen hund og valpen jeg passer, og klarte å tråkke over. Gjorde så sinnsykt vondt at jeg trodde jeg skulle svime av og måtte sette meg i veikanten. Heldigvis gikk jeg sammen med en nabo, som fikk stablet meg hjem igjen...

Jeg sitter nå med beinet (som er dobbelt så stort) på en stol ;)

Har faktisk aldri tråkket over skikkelig før, så hvordan det er i morgen vet jeg lite om, men jeg håper det er såpass at jeg i hvert fall kan være med å trene. Tur blir det antakelig verre med. Største utfordringen blir antakeligvis å kjøre bil, noe jeg ikke er i stand til akkurat nå i hvert fall (clutch-beinet).

Så med mindre jeg ikke er kjørbar, kommer jeg i hvert fall innom for trening. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vært på tur med min egen hund og valpen jeg passer, og klarte å tråkke over. Gjorde så sinnsykt vondt at jeg trodde jeg skulle svime av og måtte sette meg i veikanten. Heldigvis gikk jeg sammen med en nabo, som fikk stablet meg hjem igjen...

Har faktisk aldri tråkket over skikkelig før, så hvordan det er i morgen vet jeg lite om, men jeg håper det er såpass at jeg i hvert fall kan være med å trene. Tur blir det antakelig verre med. Største utfordringen blir antakeligvis å kjøre bil, noe jeg ikke er i stand til akkurat nå i hvert fall (clutch-beinet).

Så med mindre jeg ikke er kjørbar, kommer jeg i hvert fall innom for trening. ;)

Nå er ikke kløtching min sterke side (lang historie) så jeg får ikke hjulpet deg der... men jeg blåser på ankelen din sånn telepatisk ;) For meg høres det der litt ut som leddbåndet ditt har fått seg en trøkk for mye :S Håper du kommer i morgen da!

Marianne: Kan jo ikke ha to tanker når jeg skal holde tritt med Lokulf :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da sier vi 11.30 ?

Tror jeg får takke nei ;) Nå er jeg litt pengelens kan man si, og det er messe nestehelg :P Så mulig jeg bare tar meg en tur i skogen i fetsund eller noe sånt ;) (dit kan jeg bli kjørt).

Men dere får kose dere kjempemasse :P håper noen tar bilder å legger ut litt å kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sympati og blåsing... ;)

Jeg hørte (merket?) faktisk at det "knaset" inni der, og trodde først jeg hadde knekt beinet tvers av ;) Men naboen min påsto at det føltes slik når senene ble skikkelig strekt (eller noe???) Som sagt holdt jeg på å svime av, så jeg hørte ikke så godt etter...

Is og benet høyt bør hjelpe, gjør det ikke...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sympati og blåsing... ;)

Jeg hørte (merket?) faktisk at det "knaset" inni der, og trodde først jeg hadde knekt beinet tvers av :P Men naboen min påsto at det føltes slik når senene ble skikkelig strekt (eller noe???) Som sagt holdt jeg på å svime av, så jeg hørte ikke så godt etter...

Is og benet høyt bør hjelpe, gjør det ikke...?

Jeg har krykker du kan få låne jeg ;)

Hvis du har støttebandasje, burde du bruke det i helgen, og ihvertfall bruke sko som støtter ordentlig i ankelen - og om beinet ikke er bedre til mandag, hadde jeg tatt meg en tur til legen, var jeg deg.. :P

God bedring.. Det er grisevondt å tråkke over så alvorlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har støttebandasje, burde du bruke det i helgen, og ihvertfall bruke sko som støtter ordentlig i ankelen - og om beinet ikke er bedre til mandag, hadde jeg tatt meg en tur til legen, var jeg deg.. ;)

God bedring.. Det er grisevondt å tråkke over så alvorlig :P

Takk for alle gode tanker.. Synes litt synd på meg selv, så det er godt med lykke ønskninger... ;)

Mest synd synes jeg egentlig på bikkjene da, og skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme gjennom helgen hvis jeg ikke får kommet meg ut. En valp på 5 mnd og en unghund på 2,5 år som plutselig oppfører seg som om han er 5 mnd trenger litt stimuli utover det å være i hagen... :P Får satse på gode venner som alltid stiller opp for en stakkars kvinne i nød.. :P

Krykker på glattisen, med to bikkjer i magebeltet (som ikke kan gå i bånd), og med linerle-armer, tror jeg ikke jeg tør ta sjansen på en gang, det høres ut som riskosport med meget høy risiko... :unsure: Men på den annen side, kanskje tryggere enn uten...?

Støttebandasje og skikkelig sko er nok en smart greie ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke kløtching min sterke side (lang historie) så jeg får ikke hjulpet deg der... men jeg blåser på ankelen din sånn telepatisk ;) For meg høres det der litt ut som leddbåndet ditt har fått seg en trøkk for mye :S Håper du kommer i morgen da!

Marianne: Kan jo ikke ha to tanker når jeg skal holde tritt med Lokulf :P

Hihihi kan du ikke ta den historien da..? den er ikke såå lang! ;)

Og Loke er en gutt, han klarer ikke tenke så fort, det er bevist det! *knis*

Hvis du har støttebandasje, burde du bruke det i helgen, og ihvertfall bruke sko som støtter ordentlig i ankelen - og om beinet ikke er bedre til mandag, hadde jeg tatt meg en tur til legen, var jeg deg.. :P

God bedring.. Det er grisevondt å tråkke over så alvorlig :P

Som både Dr Annette og Dr 2ne sier her så er det nok lurt å fortsette med is og ha på en bandasje, avlaste så mye som mulig.. :P

Krykker på glattisen, med to bikkjer i magebeltet (som ikke kan gå i bånd), og med linerle-armer, tror jeg ikke jeg tør ta sjansen på en gang, det høres ut som riskosport med meget høy risiko... :unsure: Men på den annen side, kanskje tryggere enn uten...?

:P Sorry, men ser det for meg...!

Huff det er så vondt det der! Håper ikke det er noe alvorlig da..! *klemme på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Den er grei! Skal nok få klippet klørne på snuppa imorgen også! ;)

Jeg liker deg :blush:

Så med mindre jeg ikke er kjørbar, kommer jeg i hvert fall innom for trening. :P

Stakkars! Du får gi beskjed på PM, eller msn hvis du trenger noe hundeluftingshjelp i løpet av helgen! Kan ta galskapen først og dine etterpå, vet du! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jammen meg prøve dette her, selvom jeg kanskje havner i Drammen. Putter klotanga i lomma ;) ! Jada, det er ikke bikkja som syns det er skummelt å klippe klør, men den pysete mora! :P

;) Den er grei! Skal nok få klippet klørne på snuppa imorgen også! :P

Kan man stille seg i kø? Jeg syns ikke det er skummelt å klippe klør når jeg har hender som funker, men det er liksom greit å vite at man kommer seg helt gjennom kloa, og ikke må ta det i etapper :P

Men da sier vi 11.30 ?

Jeg gleder meg til å se deg trene Loke.. hehe :P

Hmm.. Hva er linerle-armer?

Men en tur som du beskriver her, blir ganske underholdende å SE på, om ikke noe annet? hehe

Tar med krykker jeg, i tilfelle du dukker opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linerle armer er armer uten muskler... :P Linerle (skrives det sånn i hele tatt??) er det mest knuslete jeg kom på... ;)

Så snille dere er alle sammen. ;)

Det ser foreløpig dårlig ut for meg. Når jeg sto opp i dag, klarte jeg ikke trå på beinet (kanskje som forventet?), nå går det litt bedre, men noe klutching tror jeg ikke jeg fikser... Har sendt melding til hundelufteren min, men hun har nok ikke stått opp ennå... Men det beste er vel å bli kjørt til et sted hundene kan lufte seg selv, mens jeg kan sitte på en stol... Regner ikke med at parken deres egner seg til det.

Krykker tror jeg er en god ting. Om ikke annet for å ha noe å støtte seg til når man MÅ ut... Får ta ett par telefoner og høre om det er noen som kan hjelpe meg med det. Men tusen takk for tilbudet 2ne.

Ha i hvert fall en strålende trening i finværet. Sist det var Oslo treff, punkterte jeg på vei til, så jeg fikk ikke vært med da heller. Håper det byr seg en ny mulighet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg syns skikkelig synd på deg nå Jane! :P Tror du bør komme deg til legevakta bare for å utelukke at det er noe stygt og ekkelt! ;)Jeg skal ihvertfall ha med kamera så jeg skal knipse i vei! ;)

2ne: Det går sikkert bra! ;)

da får du spamme tråden med mange bilder når du kommer hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg syns skikkelig synd på deg nå Jane! ;) Tror du bør komme deg til legevakta bare for å utelukke at det er noe stygt og ekkelt! :P Jeg skal ihvertfall ha med kamera så jeg skal knipse i vei! ;)

2ne: Det går sikkert bra! ;)

Noe stygt og ekkelt...? Bør jeg dra til legevakten altså? Det er ikke fullt så hovent i dag, og det er ikke blått eller noe...? Kanskje en telefon hadde vært på sin plass i hvert fall...?

Ja, ta masse bilder!! Gleder meg til å se. Dere kommer sikkert til å få en super dag. Og hils til alle fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe stygt og ekkelt...? Bør jeg dra til legevakten altså? Det er ikke fullt så hovent i dag, og det er ikke blått eller noe...? Kanskje en telefon hadde vært på sin plass i hvert fall...?

Ja, ta masse bilder! Gleder meg til å se. Dere kommer sikkert til å få en super dag. Og hils til alle fra meg.

Ja jeg syns du bør ta deg en tur! Disse ligamentene er ikke til å spøke med, hvis det er de du har forstrukket.. Er det ikke like så greit å få en lege til å se på det da..? Alle de spennende menneskene på sonen forsvinner/har forsvunnet allerede så! ;)

Tror det blir bra dette! Skal ta så masse bilder at du føler at du også var der! ;) Men nå må jeg tasse ut med jentene før Annette og Loke kommer å henter oss, for da er det ingen som har tid til å tisse...! :rolleyes:

Skal hilse! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...