Gå til innhold
Hundesonen.no

Din drømmebil?


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Har du øvd deg på lukeparkering? :P

Vet ikke helt hva drømmebilen er akkurat nå, en praktisk en med litt fart i, hehe.

Haha, kan tenke meg at det er vanskelig med Hummeren, om det er det du mente?! :P

Skal jo også ha en Nissan Skyline da :P

Veel, jeg bør ha en godt betalt jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din drømmebil? Omkostninger, merke og bilder? :P

Her er min :

PICT0033.jpg

http://www.dinside.no/php/art.php?id=31766&bid=10

Jeg skal enten ha en rosa eller en svart hummer H2 B)

hehe! Artig at du vil ha rosa Hummer! :P De er de kuleste!

Min drømmebil er

PORCHÈ CAYENNE TURBO!! :P Nokså dyr bil dette også.. Sort eller mørk grå ville jeg helst hatt! Sier ikke nei til en Skyline heller! :P

52577019.jpg

Porsche2004-Cayenne.jpg

porsche-cayenne.gif

Off the record:

Hvor i Trondheim er du fra Christine (gøy å vite :P )? Selv har jeg bodd litt rundt omkring men av de stedene jeg kan huske er det Ranheim og Steinåsen (Åsvang skole). Gikk bare barneskolen i Trondheim jeg da *savner Trondheim! :P *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmebil er også XC 90 :P Før så jeg ikke på volvo, men siden Jostein alltid har vært volvofrelst, og både han og foreldrene kjører Volvo, så er det klart jeg blir litt gira selv. Og XC90 er jo bare knall! Men kan noen gi meg penger? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hvor i Trondheim er du fra Christine (gøy å vite ;) )? Selv har jeg bodd litt rundt omkring men av de stedene jeg kan huske er det Ranheim og Steinåsen (Åsvang skole). Gikk bare barneskolen i Trondheim jeg da *savner Trondheim! :lol: *

Haha, Enda mer OT: Fra Lade :P Kun lade :P :P

Jepp da, resten tar vi på Pm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare sååå masse flotte biler der ute! Liker godt Bmw Z3, og de nelt nye BMW med sånn feminine lykter ;) Honda liker jeg veldig godt. De har mange stilie sports biler. Samme med toyota! Audi er også ok. Av de større bilene (Suv) er toyota bra. Som fek. land cruiser med et eksosrør på hver side. Det er sexy! Også chervrolet og Bmw har noen flotte store biler. Chevrolet har mange lekre og lexus. Ja man kan nevne mange. jeg er ikke fan av eldre biler, men pontiac trans am går an. :lol:

Blier jeg ikke liker er merchedes, Porche og de franske bilene som feks. renault og citroen. (skit biler).

Skal jeg kjøpe ny bil, så vurderes Honda (som jeg har nå) og toyota. Kvalitet er viktig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange rå fine biler at jeg klarer ikke velge hvem jeg helst ville ha. Skulle hatt en bil for hver anledning :lol:

Hvis jeg skal tenke dageligdags bil, jeg skal ha med meg to småbarn og en Sankt Bernhard, ja og mannen må jo få være med også. Ja da har jeg kjøpt drømmebilen alt, Subaru Forester ;)

subzw2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drømme om biler man bare kan glemme å få kjøpt? :P

Nei mine kriterier til bil er at det er god plass baki, gjør ikke noe om det kun blir 2-seter. Og har vel egentlig den perfekte bilen :)

Peugeot Partner er jo en som er grei nok, Ikke så dyr heller, så den vil jeg nok få råd til. Ellers liker jeg godt land rover-freelander (som jeg sikkert kan få kjøpt billig av brodern :P ) haha.

Men om jeg får nok av penger og flere hunder så er nok Ford Excursion eller Chevrolet Tahoe(de nyeste) tingen :P STOR plass til bur og masse utstyr bak selvom det er 5 seters :P (mener det var de bilmerkene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Drømmebiler er det mange av! :P

Men har planer om å kjøpe meg bil snart og da vil jeg ha en bil som har god plass, 5 dører og seter, billig i drift og selvfølgelig ikke så dyr! :) Det er min realistiske drømmebil akkurat nå! (Blir vel sannsynligvis en stasjonsvogn! :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det hender jeg drømmer om å kjøpe tilbake Corvetten vår som vi måtte selge når gubben skulle i militæret..

corvette.jpg

corvette2.jpg

corvette.jpg

Ellers er det jo den typen biler jeg liker best da, ingenting slår lyden av en brumlende V-8'er.. :D

Her er noen eksempler på biler jeg liker:

Mustang, Shelby GT350 (lillesøster til GT500 som er Eleanor i Gone in 60 secs, også en utrolig snaxen bil):

350mustang.jpg

Chevrolet Camaro har alltid vært en drømmebil (helst skal den være en RS/SS da):

camaro2.jpg

Mercury Cougar (?):

cougar.jpg

Pontiac GTO, akkurat denne er ikke den fineste jeg har sett, men lell:

gto.jpg

Mustangen til en kompis:

husmustang.jpg

Og en litt nyere sak, Ford Lightning *sikle*:

lightning.jpg

Håper ikke jeg tok for mye av nå.. dette er en lidenskap.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...