Gå til innhold
Hundesonen.no

Kokos er hjemme

MartineH

Recommended Posts

Skrevet

Så nydelig Kokos er :D Håper alt ordner seg, og du får henne med deg problemfritt hjem :)

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Takk takk :)

Etter reiseendringer i siste liten, erklæringer fra vetrinærer og fra Mattilsynet, drar jeg i morgen nedover til Danmark for å hente den lille snuppelura. I teorien så skal ikke importen være noe problem, men vi får nå se hva som skjer når vi står på kaia i Larvik på søndag.

Skrevet

God tur! :) Syns tiden har gått innmari fort! Det går helt sikkert fint vettu! Nydelig liten dame da!

Fort?? Haha, syns det har gått sinsykt treeeeigt jeg :D

Skrevet

Fort?? Haha, syns det har gått sinsykt treeeeigt jeg :)

haha! Ja tenkte på det akkurat da jeg skrev det at for deg har vel ikke gått like fort!:D Og nå snart så går vel tiden for fort! ikke greit det der altså! :D

Skrevet

Ja, nå er det ikke lenge før. Jeg drar om 3 timer og kommer hjem igjen søndag kveld. Vi får krysse fingrene for at alt skal gå bra i tollen, tross litt import-problemer :) Blir deilig å få henne hjem.

Skrevet

Ja, nå er det ikke lenge før. Jeg drar om 3 timer og kommer hjem igjen søndag kveld. Vi får krysse fingrene for at alt skal gå bra i tollen, tross litt import-problemer :) Blir deilig å få henne hjem.

Lykke til. Synd at alt skal være så unødvendig styr. Burde jo bare være koslig ventetid. Etter alle historiene jeg hører slår jeg det mer og mer fra meg at neste hund blir imortert. Drømmer jo selv om jakt golden eller jakt labrador.

Men jeg får heller kanskje satse på at hvis jeg bestemmer meg for jakt golden om ett par år så finner jeg "plutselig" en flott oppdretter her i norge med en nyderlig drektig golden tispe ved navnet kokos :D

Skrevet

Nå er Kokos endelig kommet hjem. Tollen i Larvik gikk kjempebra og Kokos ble norsk :) Om helgen står i bloggen min, men det er en smule langt :D

IMG_4779.jpg

Skrevet

Gratulerer :) Håper jeg får hilst på henne på hamar :D

Det er bare å hilse i vei, kjempehyggelig det :P

Martiiine... Hva skal du på onsdag (a)

Skal innom konkurransekurset på tivolitomta, bare å komme. Før og etter det regner jeg med at jeg er hjemme.

Skrevet

ÅÅh, gleder meg til å følge med dere fremover nå. Holder meg oppdatert hver eneste dag på sidene deres, noe jeg har gjort i ett år allerede:p hihi. Så, jeg gleeeder meg til å følge Kokos utvikling for å bli en allstendig borger :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...