Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing

Hilde90

Recommended Posts

Skrevet

hvordan er det å ha flere enn en piercing i tunga? lurte på om jeg skulle ta en til nemlig.. hhehe..

den i tunga kommer jeg til å ha til jeg blir 80! det er skikkelig ekkelt og nakent når jeg en sjelden gang tar den ut.,..

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

hvordan er det å ha flere enn en piercing i tunga? lurte på om jeg skulle ta en til nemlig.. hhehe..

den i tunga kommer jeg til å ha til jeg blir 80! det er skikkelig ekkelt og nakent når jeg en sjelden gang tar den ut.,..

Om du tar en til bak eller foran den du har fra før av er det hvertfall ikke så store problemer når du tar den. Tunga hovner mer til lengre bak du setter den :D

Jeg har en i midten (den "vanlige") og en på hver side av den, litt foran. De to går igjennom musklene i tunga så de var drittvonde å ta! Tunga var i tillegg hoven i flere uker. Det slutta endelig å gjøre vondt rundt ett år etter jeg tok de to på siden.

Om man skal ha to sånn ved siden av hverandre anbefales det å ta de samtidig ellers så er det lett for at de vokser skakt i forhold til hverandre.

Sånn ellers er det ikke noe værre å ha flere i tunga enn en, bortsettfra at du har et evig partytriks på byen; "HVOR mange har du inni der egentlig?:(;)"

Skrevet

Cathrine da.. du må ikke si at det er vondt å ta i tunga da tør jeg jo ikke å ta :D:(

Pft da, den vanlige er ikke noe vond ;) Sikler ikkeno særlig engang da.

Skal bli med deg til Ståle om du skal ta jeg. Hehe

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å ta i navlen.. Men er veldig redd for at den skal henge seg opp i klær og sånt :D

Jeg kjøpte en piersing og satte den i den ene hullet i øret, den satt seg fast i mye :(

Skrevet

Hmm kommer vel litt an på hvor mye du passe på selv da... Tror du får ring først den vil vel ikke henge seg fast så mye...

Skrevet

Har i tunga og navelen, har hatt i nesa og øyenbrynet. 4 hull eksisterer fremdeles i ørene, de resterende 5-6 har grodd igjen.

Har bare bilde av den i navelen, dog med skikkelig gravidmage :P Det ligger desverre ikke på denne dataen tror jeg...

Skrevet

om du er riktig uheldig så kan du da få brystspreng :P Det er deilig :P

Eller at det spruter melk ut hullene hvor piercingen sitter. :P

Skrevet

Hvordan var det å ta utvidelse i øra? Var det vondt? Hvordan gjør man det? Utvider man litt og litt, eller mye på en gang? ellerno?

jeg har ikke gjort det selv, men ei veninne av meg henger tunge ting i ørene.. hun utvider SAKTE men sikkert.. hun har nå en bit av en Q-Tips.

Skrevet

Til de som vil ha brystpiercing!

Jeg tok det for et år siden. Nå har jeg mistet en del av nippelen og har da 3 hull i den(4 med "melkehullet")

Jeg tok ring først da det var lettere å rense.

Jeg har hatt i 6 år og alt er normalt her. Det var ikke spesielt vondt og har ikke hatt noe problemer. Har hatt mye problemer med den i navlen, men det ble tatt på et lugubert sted også da..

• 11 months later...
Skrevet

Oi, snakk om å ta opp en gammel tråd :Laugh:

Jeg har forøvrig to piercinger (tunge og navle), i tillegg til hull i ørene. Flere blir det ikke :lol:

Guest Christine
Skrevet

Jeg vil ha i navlen!

Vurderer å få ei veninne til å ta det på meg, må bare manne meg opp først.

Skrevet
Jeg vil ha i navlen!

Trur jeg ville gjort det hos noen som kan det. De veit hvordan de skal stikke og alt det der...

Guest Christine
Skrevet
Trur jeg ville gjort det hos noen som kan det. De veit hvordan de skal stikke og alt det der...

Det er jo så dyrt.... :lol:

Skrevet
Jeg vil ha i navlen!

Jeg vil virkelig fraråde deg å la uerfarne gjøre det. I noen få tilfeller går det bra, men risikoen er STOR for infeksjoner osv. Da sitter du der med høye legeregninger og skjegget i postkassa, for å si det sånn.

Dersom du synes nå få hundrelapper er dyrt, anbefaler jeg deg heller å droppe hele greia :lol:

Guest Christine
Skrevet
Jeg vil virkelig fraråde deg å la uerfarne gjøre det. I noen få tilfeller går det bra, men risikoen er STOR for infeksjoner osv. Da sitter du der med høye legeregninger og skjegget i postkassa, for å si det sånn.

Dersom du synes nå få hundrelapper er dyrt, anbefaler jeg deg heller å droppe hele greia :lol:

Så det hjelper ikke at vedkommende har gjort det på flere tidligere?

Æsj, da får jeg bare spare da... :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...