Rønnaug Skrevet 26. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2006 hvordan er det å ha flere enn en piercing i tunga? lurte på om jeg skulle ta en til nemlig.. hhehe.. den i tunga kommer jeg til å ha til jeg blir 80! det er skikkelig ekkelt og nakent når jeg en sjelden gang tar den ut.,.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 26. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2006 hvordan er det å ha flere enn en piercing i tunga? lurte på om jeg skulle ta en til nemlig.. hhehe.. den i tunga kommer jeg til å ha til jeg blir 80! det er skikkelig ekkelt og nakent når jeg en sjelden gang tar den ut.,.. Om du tar en til bak eller foran den du har fra før av er det hvertfall ikke så store problemer når du tar den. Tunga hovner mer til lengre bak du setter den Jeg har en i midten (den "vanlige") og en på hver side av den, litt foran. De to går igjennom musklene i tunga så de var drittvonde å ta! Tunga var i tillegg hoven i flere uker. Det slutta endelig å gjøre vondt rundt ett år etter jeg tok de to på siden. Om man skal ha to sånn ved siden av hverandre anbefales det å ta de samtidig ellers så er det lett for at de vokser skakt i forhold til hverandre. Sånn ellers er det ikke noe værre å ha flere i tunga enn en, bortsettfra at du har et evig partytriks på byen; "HVOR mange har du inni der egentlig?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2006 Cathrine da.. du må ikke si at det er vondt å ta i tunga da tør jeg jo ikke å ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2006 Cathrine da.. du må ikke si at det er vondt å ta i tunga da tør jeg jo ikke å ta Pft da, den vanlige er ikke noe vond Sikler ikkeno særlig engang da. Skal bli med deg til Ståle om du skal ta jeg. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jennajensen Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2006 Jeg har veldig lyst til å ta i navlen.. Men er veldig redd for at den skal henge seg opp i klær og sånt Jeg kjøpte en piersing og satte den i den ene hullet i øret, den satt seg fast i mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2006 Hmm kommer vel litt an på hvor mye du passe på selv da... Tror du får ring først den vil vel ikke henge seg fast så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 28. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2006 Har i tunga og navelen, har hatt i nesa og øyenbrynet. 4 hull eksisterer fremdeles i ørene, de resterende 5-6 har grodd igjen. Har bare bilde av den i navelen, dog med skikkelig gravidmage Det ligger desverre ikke på denne dataen tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 28. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2006 om du er riktig uheldig så kan du da få brystspreng Det er deilig Eller at det spruter melk ut hullene hvor piercingen sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 28. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2006 Hvordan var det å ta utvidelse i øra? Var det vondt? Hvordan gjør man det? Utvider man litt og litt, eller mye på en gang? ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2006 Til de som vil ha brystpiercing! Jeg tok det for et år siden. Nå har jeg mistet en del av nippelen og har da 3 hull i den(4 med "melkehullet") Jeg tok ring først da det var lettere å rense. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2006 Hvordan var det å ta utvidelse i øra? Var det vondt? Hvordan gjør man det? Utvider man litt og litt, eller mye på en gang? ellerno? jeg har ikke gjort det selv, men ei veninne av meg henger tunge ting i ørene.. hun utvider SAKTE men sikkert.. hun har nå en bit av en Q-Tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 29. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2006 Har i nesa og tre i øra. Kunne tenke meg flere i øra åsså navlen den gang jeg blir tynn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 30. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2006 "Mistet" som i bare plutselig datt av? Nei datt jo ikke av, men fikk et ekstra uventet hull. også sprakk huden opp mellom de to hullene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 30. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2006 Til de som vil ha brystpiercing! Jeg tok det for et år siden. Nå har jeg mistet en del av nippelen og har da 3 hull i den(4 med "melkehullet") Jeg tok ring først da det var lettere å rense. Jeg har hatt i 6 år og alt er normalt her. Det var ikke spesielt vondt og har ikke hatt noe problemer. Har hatt mye problemer med den i navlen, men det ble tatt på et lugubert sted også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Jeg tok piercing i navelen og nesen for ca to år siden. Har tatt ut den i nesen, den var bare til bry. Piercingen i navelen har jeg ingen planer om å ta ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Jeg har i tunga nå... Alle snakka om hvor vondt det var og sånt, men det var egentlig bare ekkelt med alt sikle, men ikke vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Oi, snakk om å ta opp en gammel tråd Jeg har forøvrig to piercinger (tunge og navle), i tillegg til hull i ørene. Flere blir det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Jeg vil ha i navlen! Vurderer å få ei veninne til å ta det på meg, må bare manne meg opp først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Sånn for å fortsette å bumpe tråden; jeg har i tunga og i leppa. Og i øret egentlig, men det tels ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Jeg vil ha i navlen! Vurderer å få ei veninne til å ta det på meg, må bare manne meg opp først. Trur jeg ville gjort det hos noen som kan det. De veit hvordan de skal stikke og alt det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Jeg var med å når Camilla tok hull i tunga! Var med på å fortelle hvor kult det var... Hun siklet mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Jeg var med å når Camilla tok hull i tunga! Var med på å fortelle hvor kult det var... Hun siklet mye. Ja, fyf.. skulle ønske jeg hadde 10l-bøtte.. :glare: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Trur jeg ville gjort det hos noen som kan det. De veit hvordan de skal stikke og alt det der... Det er jo så dyrt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Jeg vil ha i navlen! Vurderer å få ei veninne til å ta det på meg, må bare manne meg opp først. Jeg vil virkelig fraråde deg å la uerfarne gjøre det. I noen få tilfeller går det bra, men risikoen er STOR for infeksjoner osv. Da sitter du der med høye legeregninger og skjegget i postkassa, for å si det sånn. Dersom du synes nå få hundrelapper er dyrt, anbefaler jeg deg heller å droppe hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2007 Jeg vil virkelig fraråde deg å la uerfarne gjøre det. I noen få tilfeller går det bra, men risikoen er STOR for infeksjoner osv. Da sitter du der med høye legeregninger og skjegget i postkassa, for å si det sånn. Dersom du synes nå få hundrelapper er dyrt, anbefaler jeg deg heller å droppe hele greia Så det hjelper ikke at vedkommende har gjort det på flere tidligere? Æsj, da får jeg bare spare da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar