Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt Oslo treff

Toller

Recommended Posts

Kan vi ikke prøve å få til et nytt Oslo treff? Litt usikker på om det ble noe av det høst-treffet i lillestrøm... Men tenkte å få i gang noe liknende. Gjerne tur, da jeg har funnet ut at Phoebe går supert på tur :P

Mine forslag til steder er:

- Nordmarka

- Songsvann

- Ekeberg

Er ikke så kjent i Oslo ;) Så dere må gjerne komme med bedre forslag :P

Noen som blir med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Blir gjerne med! Liker ikke å gå med Archie på sognsvann, han blir så stressa av alle joggerne som løper forbi hvert eneste minutt :P Nordmarka hørtes fint ut. Håper vi kan få til dette så fort som mulig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere blir relativt få, så er jo Ekeberg et veldig trivelig sted - og veldig oversiktlig. Går dere en lørdag eller (forsåvidt en søndag også litt utpå dagen), så er det ikke nødvendigvis allverden med hunder der - og de som da er der, er vel da også innstilt på å la hundene sine hilse på andre.

Sognsvann hadde jeg frarådet, iallfall hvis dere har tenkt å gå rundt vannet - det er et mareritt, med joggere, syklister og hunder som skal mosjoneres på slep etter "far" som ikke har tid til å stoppe og bare halser videre mens han brøler på fillebikkja!

Marka er fint, særlig hvis dere finner dere en liten løype med skogsbilvei der ikke altfor mange ferdes - skogsbilveier gir fin plass for hundene, ikke så trangt som en sti. Og altså... søndager da "skal" jo alle gode nordmenn ut i skogen, så da er det flere folk, mens lørdagene er det gjerne mer glissent og den beste turdagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ta flere treff da, på flere steder :)

Jeg foreslår en av de to første helgene til "treff 1" ;)

Vi kan f.eks gjøre det sånn at vi drar

- en helg til ekeberg (så blir de som vil med dit med)

- en helg til nordmarka (eller wherever)

hvis noen skjønnte? Kan sikkert ikke bli med på alle, men da er det større sansynlighet for at alle får vært med i allefall en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg på fest, så da kan du jo ta med Fibi også ;) !

:)

Jeg blir med ;) Hvis vi kan møtes et sted jeg har hørt om... :P er fortsatt ikke så kjent.. hehe.

Du kan sitte på med meg. ;)

*dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke denne gangen, men skal prøve å komme meg på treff en annen gang. Helst nærmere Lillestrømområdet. Det er enklest for ei uten bil og penger.

enig :) (og jeg er minimalt kjent i oslo, og aner ikke hvor ting er og hvordan komme seg dit :/ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...