Gå til innhold
Hundesonen.no

Import av hundepels

Cavalier&Collie

Hva synes dere om import av hundepels?  

16 stemmer

1. 1.

• Liker det
      0
    • Greit, men ville ikke hatt det i huset
      0
    • Veit ikke
      1
    • Ikke bra, nei
      2
    • Hater det
      13

Recommended Posts

jeg er mer enn rasende når det gjelder hunde pelse og katte pelsen og spising av dem og særlig måten dem blir avlivet på hvis man kan kalle det avliving tortur er det er :D

jeg blir bar eså j forbanna på dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo at de avlives mens de lever - fordi da blir pelsen bedre..

Hehehe sorry meg, men alle lever mens de blir avlivet da....! :wink:

Men ALL pels kåper/jakker er ekkelt, orker ikke ta i de en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe sorry meg, men alle lever mens de blir avlivet da....! :wink:

Men ALL pels kåper/jakker er ekkelt, orker ikke ta i de en gang..

Tror hun mente at hundene blir flådd levende..

Og det er grusomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen av dere så det prgrammet som gikk på tv 2 for en god stund tilbake, der vi fikk se hunder som ble levende flådde!! Jeg klarte ikke å se det en gang.. Grusomt! Så også nettopp en eller annen resturang i Kina som hadde nystekt katt på menyen! Og det var visst kjempe populært! En sånn dyr eksotisk middag.. (liksom) I bakrommet lå alle kattene levende i poser klar til å bli flådde!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mente at de flås levende :oops: Dum formulering lenger oppe.

På petatv ligger det mange grusomme videoer. Feks en vaskebjørn som flås levende, og den lever til og med etterpå. Sykt, stygt og ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig rasende på det og spising av hunder - skjønner ikke hvordan noen kan gjøre det egentlig :P Her er en veldig rar poll, hvis du spør meg :P Men det sjokkerer meg at noen faktisk svarte ja... :D

http://www.norgeshundeportal.no/xpoll/aktuellpoll.php

Ja det verske er hvordan de blir behandlet og torturert...

pelsen til hunder skal ikke brukes sånn.. er ekkelt å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...