Tommy Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Nå har jeg endelig fått bestemt meg at min første hund skal bli en finsk lapphund Har snakket med oppdretter og står på venteliste. Problemet er at jeg er veldig usikker. Ikke på rasen eller oppdretter, men fordi jeg tror noe skal gå feil på en eller annen måte. Kanskje noen her kan hjelpe meg? - Jeg står som tre på venteliste. Hvor mange valper er det vanlig å få på et kull? - Parringen har ikke funnet sted enda. Hvor ofte ender det opp med ikke bli suksessfullt? Tipper jeg setter meg på en venteliste til, men jeg har fått så mange bra anbefalinger på denne oppdretteren at jeg virkelig ønsker meg en valp fra denne 1 Siter
Aslan Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Nå har jeg endelig fått bestemt meg at min første hund skal bli en finsk lapphund Har snakket med oppdretter og står på venteliste. Problemet er at jeg er veldig usikker. Ikke på rasen eller oppdretter, men fordi jeg tror noe skal gå feil på en eller annen måte. Kanskje noen her kan hjelpe meg? - Jeg står som tre på venteliste. Hvor mange valper er det vanlig å få på et kull? - Parringen har ikke funnet sted enda. Hvor ofte ender det opp med ikke bli suksessfullt? Tipper jeg setter meg på en venteliste til, men jeg har fått så mange bra anbefalinger på denne oppdretteren at jeg virkelig ønsker meg en valp fra denne Gjennomsnittsstørrelse på finsk lapphundkull er 5 valper, men jeg har sett alt fra 1-9 Tja, for de fleste går det jo fint, men det kan alltids skje ting. Ville anbefalt å sette deg på et par lister til ja Hvilken oppdretter er det snakk om? Siter
Tommy Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Puh, så bra! Får bare håpe det blir tre stykk, om ikke noen skriver seg av etterhvert. Er jo ikke snakk om før i September, så Mallalasse 1 Siter
AnnChristin Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Jeg har en fra mallalasses Hvilken foreldre er det? Men ja, i kullet til min var de bare fire, men i kullet som var samtidig var de hele 7 stykker, så sjangsen er stor for at det blir valp gitt Alt kan skje på en parring, men man må jo bare håpe på det beste Siter
Tommy Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Faren var visst ikke helt bestemt enda, men mammaen er Penny Skal løpe i midten av Mars, så er bare å vente og se! Ja, det er sikkert og visst. Men satser vel greit på at det skal ordne seg til slutt, pleier jo å gjøre det Siter
Sbtlita Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Ei i nabobygda fikk ihvertfall 6 lapphund valper i går de er søte hunder Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter
Aslan Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 Ei i nabobygda fikk ihvertfall 6 lapphund valper i går de er søte hunder Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Heter tispa Gaimi ellernoe? Siter
Sbtlita Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Ei i nabobygda fikk ihvertfall 6 lapphund valper i går de er søte hunder Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Heter tispa Gaimi ellernoe? Jepp Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 1 Siter
Tavi Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Finsk Lapphund er en supersjarmerende rase! Kunne godt hatt en slik en gang, men nå har vi visst ikke plass til mer hund i bilen.... Siter
LenaP Skrevet 29. April 2013 Rapporter Skrevet 29. April 2013 Hehe, jaa Helt siden vi fikk lapphund har jeg tenkt at det kommer jeg garantert til å fortsette å ha "hele livet". Men nå har jeg sett såå mange fine raser her inne, at det er jeg jammen ikke sikker på lenger! haha 1 Siter
Enits Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Lumi kan vekke den til live igjen Luma av vintervidda 2 Siter
MorBilly Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Vi følger opp med Billy min! Brocaires Shadow Wakhan 2 Siter
Krilo Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Fjelldronningen's Leo kan også bidra med litt spam 1 Siter
GryAnettN Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Snøfnuggets Sam hjelper også gjerne til med litt bilder! 2 Siter
Enits Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Luma av vintervidda var med å spille monopol 4 Siter
MorBilly Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Tjukken du liksom! Kjekken tenker jeg vi sier. Kua har prøvd nyselen i dag i nysnøen..Heldige han som fant noen strå å tygge på likevel. 3 Siter
Guest Klematis Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Her har vi Mallalasse's Kaunis Kukkamme Erica. Siter
Baskerville Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Vi og, vi og! Frost: Pax: 2 Siter
Krilo Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Og 2 brune halvbrødre, min Leo og @Baskerville sin Frost 3 Siter
AnnChristin Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Terho (og har nesten ingen bilder uten Lupin så han får bare være med ) 2 Siter
Aslan Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 Tispe og hannhund, 2 år og 3 år gamle 2 Siter
Guest Klematis Skrevet 23. September 2014 Rapporter Skrevet 23. September 2014 @Aslan: Er det din Thorvald, og hvem er damen? Siter
Recommended Posts