Gå til innhold
Hundesonen.no

Deg og din hund

Guest Christine

Recommended Posts

Tja, godt at noen har god hukommelse kanskje? Det med introdusering har du rett i, men det var "noen" som fortalte deg at det var 2ne som stod der etterpå ihvertfall.. Du spurte meg til og med om jeg kjente henne fra før.. :)

Nææh, nå ble jeg ihvertfall flau!! :);)

Oki da, jeg er en vemete vimse som støtt glemmer å fløge med..... :P Unnskyld 2ne.. :P *synker sakte ned i det sorte hullet i gulvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Nææh, nå ble jeg ihvertfall flau! :):)

Oki da, jeg er en vemete vimse som støtt glemmer å fløge med..... ;) Unnskyld 2ne.. :P *synker sakte ned i det sorte hullet i gulvet*

Det går bra det, jeg er vant til å være en grå mus ingen legger merke til jeg :P:P

Fleiper bare, jeg er ikke veldig god til å huske ansikter sjøl.. Hundene derimot, det fester seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger det her bildet! :) :)

Edit: Siden NOEN *glo stygt på Tanya* absolutt på død og liv skal ha bilde av meg på nettet, og til og med truer meg til å legge det ut (se Tanya, så slem du egentlig er.. ;):P )....

Meg.. Klipt håret nå da men..

Joy..

ENDELIG et bilde fra deg å :P Det var på tide :P

Nå er det ikke sikkert du klarer å skremme meg så veldig på toget (hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG et bilde fra deg å :) Det var på tide :)

Ja, vi vet nå at jeg må trues før jeg legger ut bilde av meg selv.. ;)

Toget ja.. Jeg likner ikke på det dyret på bildet der nå, for nå har jeg kort hår som er over alt.. Farga det har jeg og.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Siden NOEN *glo stygt på Tanya* absolutt på død og liv skal ha bilde av meg på nettet, og til og med truer meg til å legge det ut (se Tanya, så slem du egentlig er.. :);) )....

Meg.. Klipt håret nå da men..

Joy..

Du gjorde det jo! :P *stolt* :)

ENDELIG et bilde fra deg å :P Det var på tide :P

Er jeg ikke flink? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra det, jeg er vant til å være en grå mus ingen legger merke til jeg :);)

Fleiper bare, jeg er ikke veldig god til å huske ansikter sjøl.. Hundene derimot, det fester seg :)

Ja det er sånn det skal være det! Eller det er ihvertfall sånn det er...! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, Bella har blitt stor!

Jepp.

Det er ikke så lett å se det selv når man bor med hunden, men på NKK Kongsvinger i helga hvor jeg så henne med en 9 uker gammel bernervalp DA fikk jeg virkelig se hvor mye hun har vokst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...