Gå til innhold
Hundesonen.no

Deg og din hund

Guest Christine

Recommended Posts

Har du enda ikke lært at lyse klær og bikkjer passer ikke sammen? Fint potemerke du har på venstre lår :P

Æh, bagateller! Jeg har vaskemaskin jeg! :P

Men må jo le av deg da! Hvasklags klær har du på deg på det bildet du la ut da? *Fnis* Men forskjellen er kanskje at du klarer å holde deg ren.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Æh, bagateller! Jeg har vaskemaskin jeg! :o

Men må jo le av deg da! Hvasklags klær har du på deg på det bildet du la ut da? *Fnis* Men forskjellen er kanskje at du klarer å holde deg ren.... :P

:P Jeg var på utstilling jeg da, og nei jeg var ikke så ren og pen på slutten av dagen. Man lærer så lenge mann lever :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg var på utstilling jeg da, og nei jeg var ikke så ren og pen på slutten av dagen. Man lærer så lenge mann lever :P

Æh, eneste jeg har lært er at jeg kjøper ikke hvite bukser lengre! :P Joa jeg har noen upraktiske klær men men.. Kan ikke bare være fornuftig heller da...! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde en i full fart :o Så ja ikke nøye gjennomtenk når dte gjelder bilder, så blir en del med meg alene, og rex alene fordi jeg ikke har så mange av oss sammen :P

kjempe fine bilder :P

Vil vel si at dere er de som ligner mest på hverandre av de vi har sett fåreløpig! :P (kompliment)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. gikk i den barnehagen ved sykehuset.. er det sørbyløkka? :o Flere som har gått der? :P Isåfall er det godt gjort å kjenne meg igjen!

Henriette ja! Deg husker jeg jo forresten :P Vi hang en del sammen i barnehagen vi?

*dobbelt post. slått sammen av mod Nirm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Kjenner du henne? Hun har bodd i Spania i et par år, det var der jeg ble kjent med henne :D

hehe har bodd i spania jeg også, er det vi ble kjent med Emilie og Alex + mora ;) Min mor var en god venninne av Nina - moren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. gikk i den barnehagen ved sykehuset.. er det sørbyløkka? :) Flere som har gått der? ;) Isåfall er det godt gjort å kjenne meg igjen!

ja...Henriette her...vi pleide å synge sanger å var bestevenner i en periode faktisk ;):D

Henriette ja! Deg husker jeg jo forresten :P Vi hang en del sammen i barnehagen vi?

jepp stemmer det :P hihi moro å plutselig se deg igjen :P,

*dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...