Gå til innhold
Hundesonen.no

Skumle bilder....?

Yodel

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har et bilde som alltid får folk til å titte rart på meg, og undre seg over hvordan i all verden jeg kan knipse bilder i en slik situasjon:

Sverige_tur_2005div089.jpg

Bildet er tatt på kolsåstoppen i sommer, og det går faktisk en sti der hvor Centa er på vei...

Finnes det flere slike "skumle" bilder av noe slag?

Skrevet

Jeg må bare få sagt at jeg syns det var et flott og et litt annerledes bilde enn hva man ser til vanlig. Men skjønner kanskje hvorfor folk reagerer om de ikke har hvert der selv, for ser ut som hunden står på et stup. Men jeg likte bildet godt. :P

Morsomt å se noe "annerledes" :P

Skrevet

Fikk en kommentar på dette bildet en gang.. "Bikkja ser jo helt gææ'rn ut jo.. Tenk om hu hadde bitt deg"..

Vel.. Slik leker en overiverig portis.

Skrevet

Tequila og Lita, og ja leking kan se litt brutalt ut..

Bilder071.jpg

Lita og Loke, ser ut som om Loke er på vei til å få grisebank! :P

LokeLitaogTequila034.jpg

Anne: Bildene dine har knall bra!! :P

Skrevet

15april-9.jpg

Lekeingen ser veldig brutal ut på bilder :P

Jeg måtte rett og slett glise over dette bildet. Herregud, det ser jo ut som bikkja bare: Pass opp lille hund, Hasta lavista BABY!!.. HAHA.. :o drit bra bilde!

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...