Ida85 Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Heisann, mistenker at Ari har spist et telys nettopp.. hva gjør jeg med det? Ringer dyrlegen? Eller går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rian Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 V et ikke, men jeg hadde ringt dyrelegen får å høre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida85 Skrevet 2. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Har hvertfall finni ut at stearin ikke er giftig for mennesker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Jeg aner ikke hva telys er laget av nå for tida og hvor farlige de er/ikke er. Tenkte bare å fortelle om hunden til noen bekjente som spiste utallige telys, han var helt tullete etter dem! Han var så utspekulert når der gjaldt å få tak i dem at familien helt sluttet å bruke telys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Det som kanskje er farlig er vel formen som telyset ligger i... hadde nok ringt vet og fått sjekket, eventuelt fått tatt ultra eller bilder for å sjå om der ligg noko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida85 Skrevet 2. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Han spiste ikke formen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Ok. Da er det vel ikkje så farlig... Men den runde "dingsen" som veken er festet i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida85 Skrevet 2. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Den var borte.. men den er vel uansett så liten at den ikke kan blokkere noe? Er jo ikke helt sikker på at det var noe lys oppi der i utgangspunktet.. men må jo nesten gå ut fra at det var det sånn i tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 ring til gift infromasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Jeg ville ringt til dyrlegen, for sikkerhetens skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Hadde ikke tenk så mye på det. Du ser hvis hunden blir dårlig, og da kan du ringe vetten å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida85 Skrevet 2. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Hehe.. nå fant vi lyset under sofaen Men takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Det var da godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar