Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilbur


Nirm

Recommended Posts

Slenger inn en tråd her.

Må gå til innkjøp av hundebur til bilen denne høsten. Vi ha helsveiset selvfølgelig. Og jeg skal ha plass til tre hunder, så det må nok lages etter mål. Har dere noen linker eller telefonnummer til folk som lager bur? Helst ikke koste skjorta også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nipronord.no/public.aspx?pageID=1953 er også noen som lager bur..

Jeg har kjøpt fra Kela hundebur. Er veldig fornøyd med de. Ikke så himla tunge (men stødige) bur etter de målene jeg ville ha. Nå skulle jeg ha to enkeltbur da, men de lager dobbelt-/trippeltbur også:P

Kela Hundebur og Hundebur.com er det samme firmaet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dobbelt Kela bur(det er gammelt så er ikke sikkert det er direkte fra dem). Er veldig fornøyd med det!

Men om du skal ha dobbelt så spørr om ekstra tykk plate, dem tynne ryker i bilulykke!

Jeg klarer fint å løfte inn og ut mitt, men må anstrenge meg litt :P Det som er fint med det er at jeg kan bruke plassen oppå buret, en stor fordel når jeg reiser med mye utstyr, jeg har også festet ett hundebur til oppå når vi har hatt en ekstra hund med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Har sendt mail til Kela bur og spurt om en ca pris på bur. Regner jeg må ha et på tvers innerst med utgang til siden, og to bakover. Beste løsninga virker det som. Ellers blir de for små...

Er det platen imellom burene du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et prisoverslag på ca 4000 for et slikt bur av Kela hundebur. Egentlig ikke så dyrt. :-) Så da får det bli hundebur utover høsten...

Oi! Hvor stort bur skal du ha da??

Fikk tilbud om et dobbeltbur tilpasset Chrysler Kombi til kr. 3 000,-. Buret skal romme to stk. collie.

Hos Nipronord skulle de ha kr. 2 700,- + mva. (drøyt 3 200,-) uten tillegg for tilpassning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spesialbestilte et fra Alu-Consult i Oslo, og det er nok ikke av de rimeligste, men fungerer veldig fint - lite lyd fra det, man fikk akkurat det man ønsket, og fyren lager visstnok bur for politiet også. Det er en hel "kasse" av gummibelagt stålnetting, med solide hjørner og skjøter.

Jeg har med nødutgang ut i kupeen, siden bakluken kan få seg en smell ved kollisjon så har jeg reservemulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Hvor stort bur skal du ha da??

Fikk tilbud om et dobbeltbur tilpasset Chrysler Kombi til kr. 3 000,-. Buret skal romme to stk. collie.

Hos Nipronord skulle de ha kr. 2 700,- + mva. (drøyt 3 200,-) uten tillegg for tilpassning.

Det blir plass til tre hunder der, der de to største er en schäferhund og en stor border collie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spesialbestilte et fra Alu-Consult i Oslo, og det er nok ikke av de rimeligste, men fungerer veldig fint - lite lyd fra det, man fikk akkurat det man ønsket, og fyren lager visstnok bur for politiet også. Det er en hel "kasse" av gummibelagt stålnetting, med solide hjørner og skjøter.

Jeg har med nødutgang ut i kupeen, siden bakluken kan få seg en smell ved kollisjon så har jeg reservemulighet.

Jeg har også to bur herfra.

Har dog ikke vært like smart som Akela med reserve dør/nødutgang.

Har et enkelt bur og et dobbelt bur.

Burene koster nok litt mer enn Kela, men jeg er super fornøyd. Dette er sikkelig kvalitetsbur.

Kan varmt anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...