Gå til innhold
Hundesonen.no

Lille Tia! Bilder fra besøk 6 uker gammel


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Grattis :huh: Dette blir spennende! Er enig med deg om at det var pent med "sminkete" øyne..det er litt letter og se hva de "pønsker på" da :)

Pent navn du har valgt!

Jeg kjenner faktisk to puddler som heter Tia. En i Sverige som fikk navnet for hun var den tiende i rekken.

Og så har datteren til oppdretteren min har en brun toy tispe. Hun heter Tia Maria på stamtavlen...der for Tia, Titten eller Tittentei som hun også blir kadt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner! :huh:

PhoNuLi: Ja, hun er blue merle :)

Nydelig, var faktisk med og hentet valp fra nabokennelen (aussiegården) for nøyaktig fjorten dager siden. Blue merle-valp med full hale det også :-) (hun blir nå kalt hai-kjeft)

Stilig! Har du bilder av henne? Det var Kate som hentet meg på flyplassen, og hun sa hun nettopp hadde solgt den siste valpen! :D

Grattis ;) Dette blir spennende! Er enig med deg om at det var pent med "sminkete" øyne..det er litt letter og se hva de "pønsker på" da ;)

Pent navn du har valgt!

Jeg kjenner faktisk to puddler som heter Tia. En i Sverige som fikk navnet for hun var den tiende i rekken.

Og så har datteren til oppdretteren min har en brun toy tispe. Hun heter Tia Maria på stamtavlen...der for Tia, Titten eller Tittentei som hun også blir kadt.

Du må komme og besøke henne en dag da! ;)

Jeg valgte egentlig navnet kun fordi jeg syns det var så kort og fint (jeg liker korte navn), men det er flere som har foreslått Tia Maria! ;) Nå heter hun Exclusive EviTia på stamtavlen, men det var like før det ble Tia Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne en kikk på henne når jeg skal en tur til Bergen :P

Ellers er du hjertlig velkommen ned til oss også! Vi bor ikke så lang unna Herning hvor de holder årets største utstilling. Regner med at du skal ha pass på Tia, slik at du kan stille i Danmark også :P

I vår startet det direkte fly fra Begen til Billund. Tar i underkant av en time, og du får ha med hund! Dessuten var det billigere enn og ta båten også! Jippi for Cimber Air!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...